شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف شوش علاوه بر ایجاد چالش در مدیریت شهری و روستایی چهره این شهرستان را نیز مخدوش کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، در این روزهای آخر سال و درست زمانی که مسافران نوروزی وارد این شهر جهانی می‌شوند، وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهرها و روستاهای اطراف می‌تواند ذهنیتی منفی را در اذهان این رهگذران ایجاد کند.

 ذهنیتی که می‌تواند عاملی بازدارنده در جذب توریسم داخلی و خارجی باشد؛ این در حالی است که برای پاک کردن این ذهنیت نیاز به همراهی بیش از پیش مردم برای جلوگیری از متخلفان وجود دارد.

یکی از اهالی شهر شوش در این ارتباط گفت: برای همه ما روشن است که شهرداری مسؤول جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی است اما با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای جمع‌آوری این نخاله‌ها جسته و گریخته انجام می‌شود.

مهدی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی و راهیان نور در سطح شهرستان، مسؤولان مربوطه ضمن شناسایی، باید اقدامات لازم برای جمع‌آوری نخاله‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا مسافران و شهروندانی که از استان و شهرهای اطراف از این محل تردد می‌کنند با چهره‌ای مخدوش از شهر و معضلات پیرامون آن مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان شهروند حق داریم که از تسهیلات عادی و معمولی شهروندی استفاده کنیم؛ چرا کودکان ما باید همبازی خاک و نخاله‌های ساختمانی باشند!

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مخزن پشه‌های خاکی و بیماری سالک نخاله‌های ساختمانی اعلام شده است اما نخاله‌های ساختماعی شوش همواره با تخلف برخی شهروندان و اقدامات غیرمؤثر شهرداری باعث ایجاد تلنباری از نخاله در اطراف این شهر جهانی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار