شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰


مهندس مراد كمالي مدير شركت خدمات ترابري مناطق نفتخيز جنوب از جمله مديراني است كه اين روزها با جنب و جوش و فعاليت فراوان توانسته شركت ترابري نفت را به گواه آمار و اسناد به فعال ترين و كارآمدترين شركت حال حاضر مناطق نفتخيز جنوب تبديل نمايد.

از جمله سوابق و مسئوليت‌های وی می توان به مدیریت پروژه اجرايي  شركت مهندسي سپاسد ،    فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان صنعت نفت جنوب و مشاور مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب ،  مسئول معاونت مهندسي و ساختمان سپاه منطقه خوزستان ،  مدير اجرايي طرح هاي عمراني سپاه منطقه خوزستان ،  عضوشوراي‌فرماندهي‌سپاه خوزستا‌ن و‌عضو‌شوراي‌بسيج‌مهندسين خوزستان ، رئيس مهندسي ساختار و بهره وري شركت پيراحفاري ايران (نفت)،   مجري طرح‌خانه‌سازي (تعاوني مسكن) مهندسي وساختمان‌مناطق نفتخيزجنوب ، -  مشاور و مسئول پيگيري ويژه استاندار خوزستان،   مدير كانون مقاومت بسيج مهندسين صنعت نفت جنوب ،  مدير عمليات شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت ،  مدير عامل شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت و .... اشاره کرد.

وی سوابق اجرایی متعدد از جمله  مسئولیت در معاونت مهندسي و ساختمان منطقه بسيج خوزستان (مهندسي رزمي- طرح اجراي و عمراني- املاك و مستغلات- نظارت- فني) ،   مدير اجرايي طرحهاي عمراني منطقه مقاومت بسيج خوزستان (نمايندگي از طرف سازمان اجرايي مهندسي نيروي مقاومت بسيج كشور وزارت دفاع در زمينه نظارت و اجراء و احداث ساختمان هاي نواحي مقاومت سپاه شهرستان ها، حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج در استان خوزستان ،   عضويت در بسيج مهندسين خوزستان و مديريت كانون صنعت نفت ،   مجري طرح خانه سازي نفت،   مشاور ويژه استاندار و حضور فعال در همه زمينه‌ها، خصوصاً اجرايي و  مسئوليت هاي مختلف در زمينه برگزاري همايش علمي، ورزشي و فرهنگي و ... دارد.

مراد كمالي با چنين رزومه ي پركاري در تكريم پرسنل و احترام به نيروهاي ترابري نيز عالي عمل كرده و با برگزاري مراسمات مختلف به تقدير و تشكر از زيرمجموعه ي خود پرداخته و اين امر خود سبب ايجاد انگيزش و نيز افزايش احساس كرامت انساني در پرسنل علي الخصوص نيروهاي قراردادي و پيمانكاري گرديده است.

وی اين روزها با حضور به عنوان مسئول بسيج مهندسين استان به اين جايگاه نيز تحرك و جاني دوباره بخشيده است و برگزاري روز بسيج مهندسين به بهترين و باشكوه ترين نحو ممكن نشان از روزهاي خوش آينده براي اين حوزه گرديده است. امروز مديراني چون مهندس مراد كمالي نشان داده اند كه مي شود هم در سنگر جبهه و جنگ و هم در سنگر اجرا و توليد تاثير گزار و موفق بود
مهندس مراد كمالي در زمان تحريم ها نيز با تلاش و پشتكار ويژه برگ زرين ديگري از ممارست جهادي در سنگر ترابري نفت از خود به جاي گذاشت و با ابتكار نيروهاي متخصص و متعهد شركت ترابري بارها ادوات و ماشين آلات مورد نياز نفت را كه در ليست تحريم ها قرار داشته؛ساخته و باعث خودكفايي و بي نيازي به نمونه هاي خارجي محصولات گرديدند. براي اين مدير كارآمد و متخصص آرزوي موفقيت و سربلندي در سنگر خدمت و تلاش مي نماييم .



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار