شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰

آزمايشگاه كنترل کیفی مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رتبه سوم ارزشیابی سال 90 آزمایشگاه های سطح یک کشور را کسب کرد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، دکتر علیرضا جهانگیری مدیر آزمایشگاه كنترل کیفی مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي این معاونت، با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و داروی سراسر کشور، معاونت غذا و داروی این دانشگاه موفق به کسب رتبه سوم کشوری در میان آزمایشگاه های سطح یک کشور شد.

وی افزود: کسب این رتبه، حاصل ارزیابی آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و داروی کشور در سال 90 بوده که به تازگی انتشار یافته است.

جهانگیری با اشاره به انجام آزمایش های میکروب شناسی، شیمیایی، فیزیکی و ارگانولپتیک در آزمايشگاه كنترل مواد غذايي استان، تصریح کرد: علاوه بر بازرسی و کنترل آزمایشگاه های واحدهای تولید مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، همکاری با آزمایشگاه های غیردولتی، آموزش مسوولان فنی واحدهای تولیدی و کارآموزان نیز به عهده این آزمایشگاه است.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: : کسب این رتبه مرهون تلاش و خدمات ارزنده معاون غذا و دارو، روسا و کارشناسان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار