اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جلسه ی ستادی مدیران و کارشناسان مسئول حوزه معاونت درمان در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

دکتر مهران ورناصری سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، گفت: حدود 11 پروژه مهم درمانی تا پایان کار دولت یازدهم در سطح استان و در زیر مجموعه های دانشگاه راه اندازی خواهد شد و ما به طور جدی پیگیر بهبود فضای فیزیکی مراکز درمانی و بیمارستانی با هدف افزایش ارائه ی خدمات درمانی به مردم هستیم.

وی افزود: ما همچنین در حال پیگیری فرآیند متمرکز سازی تجهیزات پزشکی هستیم تا آنها را شناسنامه دار کرده و دیتاهای قبلی را اصلاح کنیم که در این خصوص هماهنگی لازم را بامسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور انجام شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه بیان داشت: در زمینه ی تجهیزات مراکز درمانی بخصوص در شهرستانها اهتمام خوبی صورت گرفته و به همه ی نیازمندی ها و نیاز سنجی ها پاسخ مناسب داده و یا تا پایان سال اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت .

وی در خصوص پزشکان ضریب K گفت: پزشکان ضریب K نمی توانند در مراکز درمانی و درمانگاهی غیر دانشگاهی فعالیت کنند ولی نحوه فعالیت آنان را در بخش های دولتی تابعه ی دانشگاه به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که بتوانند وقت بیشتری را صرف خدمت به بیماران کنند و از نظر دریافتی ها هم عدالت اجتماعی را رعایت خواهیم کرد.

ورناصری در خصوص جلسه با معاونین سابق درمان و مدیران ستادی سابق دانشگاه گفت: در این جلسه تجارب ارزنده ای را جهت اداره امور معاونت درمان کسب کردیم که آنها را برای بهبود شرایط درمان در استان عملیاتی خواهیم کرد.

وی گفت: از کارشناسان حوزه ستادی خواسته شده که از بازرسی ها برای بررسی تجهیزات اتاق های عمل در سطح بیمارستان های تابعه ی دانشگاه مراجعه و ضمن بررسی عفونت های احتمالی، نتایج عمل های جراحی صورت گرفته را پیگیری و گزارش نمایند.

ورناصری در ادامه خطاب به مدیران ستادی و کارشناسان مسئول تاکید کرد که لازم است کلیه نامه های دریافتی در حوزه خود را رسیدگی و پیگیری نمایند تا گردش کار معاونت در پایان سال و به دلیل بالا بودن ترافیک کاری با مشکلی مواجه نشود.

وی در پایان گفت: برنامه کشیک مدیران ستادی معاونت درمان به کلیه مراکز درمانی ابلاغ شده و تا پایان آماده باش تعطیلات نوروزی فعالیت ها ادامه خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار