شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۴

سوم خرداد 91 هم‌زمان با سال‌روز فتح خرمشهر كتابخانه عمومی حكمت در روستای شهید محمدی از توابع بخش عقیلی گتوند افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا ، رییس اداره كتابخانه‌های عمومی گتوند گفت:‌ ساختمان این كتابخانه چندی پیش از سوی بهیاری روستا به مدت 20 سال به نهاد كتابخانه‌های عمومی واگذار شد.

مسعود خلیلی اظهار داشت: برای این كتابخانه حدود سه هزار جلد كتاب و هم‌چنین سیستم‌های خنك‌كننده و رایانه‌ای پیش‌بینی شده است.

وی، با بیان این‌كه روستای شهید محمدی پیش از این هیچ كتابخانه‌ و مرکز فرهنگی نداشت، گفت: این روستا حدود چهار هزار نفر جمعیت فعال دارد اما مردم آن تاكنون از نعمت كتابخانه بی‌نصیب بودند و اگرچه این روستا یكی از روستاهای محروم كشور است اما دانشجویان بسیاری از آن در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی كشور مشغول به تحصیل‌ هستند.

رییس اداره كتابخانه‌های عمومی گتوند، همچنین از راه‌اندازی كتابخانه های عمومی دیگری در این شهرستان خبر داد و افزود: با کمک خیرین و دستگاه‌های دولتی شهرستان تا پایان سال 91 كتابخانه‌های عمومی دیگری نیز در روستاهای محروم شهرستان راه‌اندازی خواهد شد. این امر در راستای برنامه‌های بلند مدت نهاد کتابخانه‌های عمومی و محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه شهرها انجام می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار