شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
با حضور استاندار خوزستان و مدير كل راه و شهرسازي استان امروز، 19 اسفندماه 4 پروژه راهسازي بين استاني افتتاح و كلنگ زني شد.

 امروز با حضور استاندار 2،5 كيلومتر از محور اميديه به ديلم با اعتبار ٢٧ ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و نفت افتتاح شد كه اين محور از دو خطه به چهار خطه ارتقا يافت.

اين پروژه در مدت ١٢ ماه به اتمام رسيد و محور شرياني و اتصال كننده استانهاي خوزستان بوشهر و كهكيلويه است؛ عرض مسير ١١ متر است و اجراي آن كاهش مصرف سوخت و زمان سفر و افزايش ايمني تردد را به دنبال دارد. امروز ١١كيلومتر از محور هنديجان به ديلم (احداث محور جديد و چهار خطه) با اعتبار ٥ ميليارد توما از محل اعتبارات ملي افتتاح شد كه عرض آن ١١ و نيم متر و در راستاي كاهش سوانح جاده اي، افزايش ضريب ايمني و كاهش مصرف سوخت و تسهيل تردد كاهش زمان سفر بوده است.

همچنين امروز عمليات اجرايي ٨ كيلومتر از مسير اميديه به ديلم آغاز شد؛ اين ٨ كيلومتر با اعتبار١٠ ميليارد تومان از محل اعتبارات نفت و استاني در مدت ١٨ ماه به اتمام مي رسد. پروژه تعريض 4 كيلومتر از محور اميديه به ديلم (حدفاصل سه راهي آغاجاري تا گاز مايع) به عرض ١١ متر با اعتبار ٢/٥ ميليارد تومان آغاز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار