شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
  11 کیلومتر دیگر از محور چهار بانده هندیجان – دیلم امروز پنجشنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه افتتاح 11 کیلومتر از محور چهارخطه هندیجان به دیلم گفت:این جاده بخشی از کریدور ساحلی کشور است که 220 کیلومتر آن در استان خوزستان قرار دارد و تاکنون 160 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

منوچهر رحمانی افزود:عملیات احداث این پروژه از سال 90 شروع شده و برای احداث این 11 کیلومتر که تا پایان حوزه استحفاظی خوزستان را در بر می گیرد 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رحمانی ابراز امیدواری کرد: 30 کیلومتر دیگر از این کریدور ساحلی در محور هندیجان - ماهشهر نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سرپرست فرمانداری هندیجان نیز در این خصوص اظهار کرد:رونق اقتصادی ایجاد شده از سوی دولت تدبیر و امید در این منطقه نیاز به زیر ساخت های جاده ای را برای مردم هر چه بیشتر ضرورت می بخشد.


کوروش مودت گفت:حجم بالای مسافرانی که از محورهای مواصلاتی این شهرستان هندیجان عبور می کنند غیر قابل مقایسه با گذشته است و افتتاح این جاده کمک شایانی به رفع خطرات جاده ای به خصوص در آستانه عید نوروز برای مسافران خواهد نمود.

وی با تقدیر و تشکر از استاندار خوزستان در خصوص رفع مشکلات این شهرستان در حوزه تجارت افزود: مشکلات بخش آب کشاورزی و شرب روستاهای هندیجان از درخواست های مردم این شهرستان است که امیدواریم با مساعدت و پیگیری استاندار خوزستان در سال جدید این مشکلات نیز رفع شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار