شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳

فرماندار اهواز گفت: مهمانان نوروزي در بدو ورود به شهر اهواز مي‌توانند با روشن كردن سيستم بلوتوث گوشي همراه خود، راهنماي شهر را دريافت كنند.

عبدالعزيز فدعمي اظهار كرد: 20 كيوسك "از من بپرس" براي ارايه خدمات به مهمانان نوروزي در سطح شهر و ورودي‌هاي اهواز مستقر خواهند شد.

وي افزود: همچنين 20 اكيپ سلامت نوروزي از نيمه اسفند ماه در سطح اهواز داير شده كه خدمات لازم را در زمينه بهداشت و درمان به مهمانان نوروزي و كاروان‌هاي راهيان نور ارايه مي‌دهند.چهار ايستگاه قايقراني و گروه‌هاي نجات غريق نيز با همكاري هيات نجات غريق خوزستان در كنار رودخانه كارون در اهواز مستقر مي‌شوند.

فرماندار اهواز گفت:براي آماده‌سازي فضاي شهري و امكانات لازم جهت پذيرايي از مهمانان نوروزي؛ سامان‌دهي پارك‌ها و فضاي سبز، هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنين نظافت شهر و ورودي‌ها در حال انجام است. دستگاه‌هاي خودپرداز و اقلام مورد نياز ديگر نيز در محل‌هاي اسكان مهمانان نوروزي مستقر شده‌اند.

فدعمي ادامه داد: محل دايمي نمايشگاه‌هاي اهواز و پارك لاله براي اسكان مهمانان نوروزي در نظر گرفته شده و يك‌هزار چادر نيز از سوي ستاد اسكان مهمانان نوروزي در شهر اهواز برپا خواهد شد.

وي افزود: 304 مدرسه نيز براي اسكان مهمانان نوروزي آماده شده است.

فرماندار اهواز گفت:اقلام فرهنگي و نقشه شهر اهواز نيز در 75هزار بسته براي ارايه به مهمانان تهيه شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار