اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان از اجرای هشت پروژه توسط شرکت نفت مارون و 21 پروژه توسط بنیاد قلم‌چی برای دانش‌آموزان عشایری خبر داد.
 عبدالنبی دفتری رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان اظهار کرد: شرکت نفت مارون تاکنون هشت پروژه را بازسازی یا تخریب و بازسازی کرده و در سال 96 نیز تعهد شده است که شش پروژه دیگر اجرا شود که تمام این پروژه‌ها در روستاهای اطراف این شرکت (غیزانیه) هستند.

وی افزود: همچنین بنیاد علمی قلم‌چی به‌طور مشارکتی با اداره نوسازی مدارس، 21 پروژه را به اتمام رساند که این پروژه ها هفته گذشته افتتاح شدند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با اشاره به آغاز جشنواره‌های استانی، گفت: در انتهای این جشنواره‌ها تعهدات شهرستان‌ها در جشنواره مرکزی که در پایان فروردین برگزار می‌شود، به‌طور یک‌جا اعلام خواهد شد.

دفتری با بیان اینکه خیرین در هر کجا که هستند می‌توانند به این عرصه ورود کنند و از آن‌ها استقبال خواهد شد، افزود: اکنون خیری از تهران با مشاهده فیلمی از تحصیل دانش‌آموزان در کنار گوسفندان در یکی از روستاهای صیدون، تعهد 100 میلیون تومانی خود را برای اجرای یک پروژه اعلام کرد که کلنگ‌زنی این پروژه نیز پنج‌شنبه گذشته انجام شد.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار