اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
رئیس انجمن صنایع همگن پوشاک خوزستان با اشاره به وضعیت تولیدکنندگان پوشاک در روزهای نزدیک به عید گفت: تغییر خاصی در شرایط و وضعیت تولیدکنندگان پوشاک با وجود نزدیکی ایام عید ایجاد نشده و مشکلات تولیدکنندگان پوشاک همچنان پابرجا است.
 
فرامرز احمدی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تغییراتی که باید در شرایط تولیدکنندگان پوشاک ایجاد می‌شد، به وجود نیامده و فقط در حد شعار است و هیچ نتیجه عملی برای بخش تولید نداشته است.

وی افزود: اگر به بازار مراجعه کنید هیچ جنب و جوشی برای خرید پوشاک در بازار وجود ندارد زیرا مردم نقدینگی ندارند و مشکلات آنقدر زیاد است که پوشاک جزو اولویت‌های اول خانوارها نیست.

 احمدی نژاد تصریح کرد: در این زمینه در خوزستان مقداری وضع متفاوت‌تر است و تولیدکننده‌ای که در استان برای بازار به تولید بپردازد، وجود ندارد و مصرف بازار عمدتاً از لباس‌های قاچاقی است که وارد استان می‌شوند.

 وی با بیان این‌که در بازار، کالای خارجی و قاچاق به وفور توزیع می‌شود و هیچ نظارتی بر روی این مسأله نمی‌شود، با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: واحدهای توانمند و با تکنولوژی بالا که بتوانند نیاز بازار استان را تأمین کنند، نداریم و این خلاء مشهود است.

 احمدی نژاد با بیان این‌که باید مبادرت به درمان این مشکلات کرد تا شاهد رونق و حل مشکلات تولیدکنندگان پوشاک باشیم، ادامه داد: همچنان رکود و رخوت بر تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد و ایام عید نیز نتوانسته است تأثیری بر روی این وضعیت بگذارد.

 وی در خصوص برگزاری نمایشگاه فروش بهاره اظهار کرد: واحدهای تولیدکننده برای حضور در این نمایشگاه هیچ استقبالی نشان ندادند و آندسته‌ای که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، فروشندگان کالا هستند نه تولیدکنندگان. 

این تولیدکننده پوشاک خاطرنشان کرد: در خصوص کیفیت کالای وارداتی نمی‌توان گفت که همه کالاهای خارجی و قاچاق، کالاهای بی‌کیفیتی هستند اما ورود این کالاها بر وضعیت کالای ایرانی تأثیر منفی می‌گذارد.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار