اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳

معاون سينمايي حوزه هنري خوزستان گفت: اميدواريم كه دو سينماي ديگر شهر اهواز (هلال و ساحل) كه مالكان ديگري غير از ما دارند فيلم‌هايي كه در اكران نوروزي خود اكران مي‌كنند با فيلم‌هايي كه ما ارايه مي‌كنيم همسان نباشند.

مجتبي آقاكوچك‌زاده اظهار كرد: با پيگيري‌هايي كه طي هفته گذشته انجام شد خيلي علاقه‌‌منديم كه در سه سينماي تحت پوشش حوزه هنري خوزستان در اهواز (اكسين، بهمن و قدس) سه فيلم را اكران كنيم و اين نباشد كه يك فيلم در 2 سينماي ما نمايش داده شود.

وي دليل اين كار را دادن انتخاب‌هاي بيشتر به مخاطبان دانست و افزود: مردم، جدا از قشر خيلي محدود، اين گونه نيستند كه يك فيلم را چند بار ببينند. در نهايت يك بار و اگر خيلي دوست داشته باشند دو بار فيلمي را مي‌بيند. نزديك به 90 درصد مردم فيلم‌ها را يك بار در سينما به تماشا مي‌نشينند.

او ادامه داد: با تلاشي كه انجام شده در سينما اكسين اهواز اكران فيلم ‌سينمايي "حوض نقاشي" قطعي است. همچنين اكران فيلم‌ سينمايي "رسوايي" در سينما قدس هم قطعي شده اما بحثي كه داريم سينما بهمن است كه جدي‌ترين گزينه آن فيلم سينمايي "رژيم طلايي" است و تاكنون به قطعيت نرسيده است.

آقاكوچك‌زاده خاطرنشان كرد: دو فيلم ديگر در اكران نوروزي باقي مي‌ماند؛ يكي فيلم "تهران 1500" و ديگري "قاعده تصادف" كه جزو اكران نوروزي هستند و اميدواريم دو سينماي ديگر شهر اهواز در نوروز اين دو فيلم را اكران نكنند.

معاون سينمايي حوزه هنري خوزستان گفت: در تهران معمولا اكران فيلم‌ها چهارشنبه‌ها انجام مي‌شود. با توجه به اين كه بايد تعرفه‌هاي سينمايي‌مان را بالا ببريم ما ترجيح مي‌دهيم فيلم‌هاي نوروزي را از يكم فروردين سال 92 اكران كنيم و تا آخر سال پرونده فيلم‌هاي سال 91 را ببنيدم و فيلمي نداشته باشيم كه چند روز در سال 91 و چند روز در سال 92 اكران شده باشد اما اين تنها يك ترجيح است و به شرايط و توافقات بستگي دارد.

وي درباره نحوه اكران فيلم‌هاي سينمايي در حوزه هنري خوزستان توضيح داد: اگر ببينيم فيلمي كشش لازم و استقبال مخاطب را داشته باشد و حدس بزنيم كه فيلم بعدي كه در تهران اكران شده به اندازه اين فيلم كه در اهواز اكران مي‌شود كشش ندارد ما همان فيلم را ادامه مي‌دهيم.

آقاكوچك‌زاده خاطرنشان كرد: اكنون نمي‌توان گفت فيلم‌هاي اكران نوروزي را تا چه زماني مي‌توانيم روي پرده داشته باشيم اما اميدواريم مردم تا هر زماني كه اكران داشته باشيم بيايند و فيلم‌ها را ببينند و فروش قابل قبولي را به تهيه‌كننده ارايه دهيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار