اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
محمد امین قلمی
آبادان _ شوشان _ شامگاه جمعه ۲۰ اسفندماه جشنواره بیرون خانه من در محوطه تالار اشراق شهرستان آبادان برگزار گردید
آبادان _ شوشان _ شامگاه جمعه ۲۰ اسفندماه جشنواره بیرون خانه من در محوطه تالار اشراق شهرستان آبادان برگزار گردید.

به گزارش شوشان ؛ مهندس محمد امین قلمی بعنوان مجری و یکی از پیشنهاد دهندگان این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت : ایده این برنامه از مهندس فرهاد محمدیان شهردار منطقه ۲ بود.

وی افزود : با عنایت به موضوع پیشنهادی ، شهردار محترم در راستای ارتقاء امور فرهنگی شهر ؛  اینجانب و مدیریت محترم تالار اشراق " سرکار خانم دکتر ندا اعتمادی کیا " به شهردار محترم منطقه ۲ ، پیشنهاد نمودیم تا این اقدام زیبا در قالب یک جشنواره و به نام " بیرون خانه من " اجرا گردد .

محمد امین قلمی با بیان موضوعیت این جشنواره اظهار داشت : این جشنواره با موضوعیت دریافت نهال از شهرداری و کاشتن نهال توسط مردم درب منزل برگزار شد.

 وی ادامه داد : همشهریان عزیز میتوانستند جهت شرکت در مسابقه بهترین عکس کاشت نهال ، آن را به کانال معرفی شده در بنرها و تراکتها ارسال نمایند.

وی تصریح کرد : بعد از این مرحله مقرر گردیده بود تا به تعدادی از بهترین و برترین عکس های ارسالی از جانب شهرداری منطقه ۲ هدایایی به رسم یادبود اهداء گردد که در پایان جشنواره این اهداء جوایز با حضور شهردار این منطقه و تنی چند از اعضای شورای شهر انجام پذیرفت.

محمد امین قلمی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت تالار اشراق شهرستان آبادان " سرکار خانم دکتر اعتمادی کیا " گفت : با توجه به اینکه این جشنواره در راستای ارتقاء فرهنگی جامعه انجام پذیرفت ؛ ضمن مدیریت برپایی این جشنواره ، ایشان تالار را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای در اختیار شهرداری منطقه ۲ برای اجرای این برنامه قرار دادند.

وی ادامه داد : کلیه هزینه های مشمول جشنواره بجز تهیه صندلی و سیستم صوتی بر عهده سرکار خانم دکتر اعتمادی کیا بود.

مجری جشنواره بیرون خانه من با اشاره به احداث پارک مهندسین گفت : با پیگیری های اینجانب ، شهردار محترم منطقه دو شهرداری شهرستان آبادان یک قطعه زمین به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در بلوار میثاق ، پشت هتل نخل این شهرستان را بعنوان محل احداث پارک مهندسین اختصاص داده و در زمان برگذاری جشنواره با حضور ۴ تن از اعضای محترم شورای شهر آقایان جنامی ، عیدانی ، مکوندی و ثامری موافقت این عزیزان با این اقدام شهرداری اخذ گردید .

وی افزود : مقرر گردیده است در قسمتی از این پارک تنها گالری هنرهای تجسمی این شهرستان احداث شود.

قلمی اظهار داشت : با موافقت رئیس سازمان نظام مهندسی ، کار گروه معماری و شهرسازی این سازمان جهت طراحی پارک و گالری با المانهای از پیش تعریف شده اعلام آمادگی نمود تا در قالب مسابقه ایی تهیه و آن را به شهرداری هدیه نماید.

در حاشیه این جشنواره شهردار منطقه دو شهرداری شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت : تا پایان این هفته پارک کودک اشراق جنب تالار اشراق فوم فرش می شود.

وی افزود: از همه مردم تقاضا مندم در نظافت شهری مشارکت نمایند‌.

فرهاد محمدیان روز سه شنبه هر هفته را بعنوان روز ملاقات عمومی خود با مردم این منطقه اعلام کرد و اظهار داشت : مردم شریف منطقه دو میتوانند روز سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر با من ملاقات حضوری داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار