شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
شوشان: شهردار حر در گفتگو با شوشان ضمن تکذیب بازداشت خود به اتهام فساد مالی ، جزییات اخبار منتشر شده در رسانه های خوزستان را تشریح کرد. وی با تکذیب بازداشت خود به اتهام فساد مالی گفت: دادستانی نیز چنین خبری را تکذیب کرده است. پرونده های مالی مذکور در شهرداری حر ، مربوط به سال 1391 و شکوایه صادر شده نیز مربوط به سال 1393است که هیچ کدام در دوره تصدی شهرداری من نبوده است. 

 علی پور باقر افزود: روند رسیدگی پرونده ها زمان بر است و پرونده های مالی سال های گذشته در زمان تصدی من در شهرداری ، رسیدگی شد. اسنادی مالی مربوط به سال های گذشته را که شورای شهر و امور مالی آنها را امضا کرده بودند و تاریخ آن ها نیز مشخص است به دادگستری ارجاع داده ام.  وی ادامه داد: در ادامه این رسیدگی ها ، قاضی پرونده اسناد ارائه شده را نپذیرفت و شهرداری 198 میلیون به پیمانکار بدهکار شد.

شهردار حر با اشاره به شکایت پیمانکار از وی به دلیل اسناد ارائه شده ، گفت:  پیمانکار به دلیل آنکه اسناد مربوطه را در اختیار دادگستری قرار داده ام از من شکایت کرد و در همین رابطه بازپرس بنده را احضار کرد و توضیحاتی خواست. در همان جلسه بازپرسی گفتم که این پرونده ها مربوط به دوران تصدی من نیست.

پورباقر در پایان گفت: در این پرونده نباید شکایت شخصی از من صورت می گرفت تا چنین شایعات کذبی مبنی بر بازداشت در رسانه ها منعکس می شد. فشارهای وارد شده خللی بر اراده ام جهت پاسخگویی نخواهد گذاشت و تا صادر شدن قرار منع تعقیب پرونده را پیگیری می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار