شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴

بهره برداری از چهار دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن زباله شهرداری همزمان با روز نظافت عمومی در اهواز صورت گرفت.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، فرماندار اهواز اظهار کرد: در سال جاری در زمینه جمع‌ آوری بازارچه‌های غیر مجاز و احداث بازارچه‌های جدید، جمع آوری احشام سرگردان و راه اندازی میدان دام، بهسازی بازارچه عرضه آبزیان و نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اقدامات قابل قبولی انجام شده و شاخص‌های بهداشتی اهواز بهبود یافته است.

عبدالعزیز فدعمی افزود: در آستانه سال جدید مراسم روز پاکسازی و نظافت عمومی همزمان با سراسر استان امروز، 23 اسفند ماه در اهواز برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این روز نمادین علاوه بر فرهنگ سازی و مشارکت گروه‌های مختلف مردمی، اصناف و دستگاه‌های اجرایی، پاکیزگی شهر در آستانه سال جدید است.

فرماندار اهواز اضافه کرد: پاکسازی ورودی‌ها و قسمت‌های مختلف شهر از جمله پایانه‌ها، بازارچه‌ها و زمین‌های متروکه توسط شهرداری و راه و شهرسازی آغاز شده و با مراسم روز 23 اسفند ماه پایان یافته است.

فدعمی ادامه داد: همچنین در این روز بهره برداری از چهار دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن جمع آوری زباله شهرداری و مراسم‌های ویژه‌ای نظیر جشن بازیافت، مراسم شهرداران مدرسه، مسابقات دانش آموزی و رژه ناوگان خدماتی شهرداری برنامه ریزی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با انجام این مراسم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم در شهر و روستاها، گامی در راستای ارتقای فرهنگ مشارکت در پاکیزگی عمومی برداشته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار