اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
امام‌جمعه هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از واردات جلوگیری کرده و بسترهای لازم برای تولید محصولات ایرانی را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان اظهار داشت: مسئولان استانی و کشوری لازم است به شهرستان هندیجان توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت‌های این شهرستان به‌خوبی استفاده کنند. بندر هندیجان بندری تجاری و صیادی است، باید برای این شهرستان مستعد برنامه‌ریزی‌هایی در راستای حل مشکلات مردم به ویژه جوانان تدوین شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: مسئولان هندیجان موظف هستند مشکلات کشاورزان، آب شرب، تجارت و صیادان را به مسئولان مافوق خود گزارش دهند تا چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی گفت: هندیجان بسیار محروم و از کمترین امکانات شهری و زیربنایی برخوردار است، محرومیت این منطقه جای تأسف و نگرانی دارد، اگر از ظرفیت‌های این شهر به درستی استفاده شود، رونق گسترده‌ای ایجاد می‌شود. مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از واردات جلوگیری کرده و بسترهای لازم برای تولید محصولات ایرانی را فراهم کنند.

ساری‌اصل با بیان اینکه بهترین ظرفیت هندیجان پرورش آبزیان گرمابی و ماهیان آب‌شور خلیج همیشه فارس است‌، بیان کرد:  اقتصاد مقاومتی یعنی مردم را پای‌کار آوردن و مانند جنگ هشت ساله که مردم پای صحنه بودند، در اقتصاد هم باید آن‌ها جلودار باشند. باید با یک مکانیسم قانونی و نظارتی دقیق کارها را به دست مردم بسپاریم چراکه با تحقق این امر می‌توان اهداف بلندی را محقق کرد.

وی عنوان کرد: اگر در اقتصاد مقاومتی به مردم اعتماد کنیم بیش از همیشه پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود. همه‌ مسئولان توجه کنند که همین مردم بودند کشور را از بحران‌های خطرناک با رهبری‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عبور دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان افزود: در هندیجان می‌توان نفت، پتروشیمی، صنایع پایین‌دستی، صادرات، پرورش آبزیان، کشاورزی، صنایع تبدیلی و مشاغل کوچک و بزرگ احداث کرد چراکه ظرفیت و مکان لازم را دارد. هندیجان دارای دو بندر بزرگ بحرکان، سجافی است که هر دو اسکله‌های خوبی دارند و می‌توان برای صادرات کالا به کشورهای منطقه از آن‌ها استفاده کنیم. بندر بحرکان سواحل مستعدی برای گردشگری و صنعت توریسم دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار