اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تاکید بر نقش دانش آموزان در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در مراسم پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت...
شوشان: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در مراسم پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت که دانش آموزان باید سفیران پیشگیری از حوادث ناگوار این روز باشند.

محمود معزی در مراسم نمادین پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال که صبح امروز 23 اسفندماه 95 در مدرسه نمونه دولتی فدک ناحیه یک اهواز برگزار شد، گفت: تمامی دانش آموزان باید سفیرانی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال باشند.

وی خاطر نشان کرد: ما همیشه در مراسم چهارشنبه آخر شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که برای جوانان و نوجوانان رخ می دهد و باید تمامی سعی ما بر این باشد که امسال از وقوع چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

معزی با تاکید بر اینکه باید از تولید و توزیع مواد محترقه جلوگیری شود، گفت: استفاده از این مواد در اردبیل 7 کشته و تعداد زیادی مصدوم به جا گذاشت و باید همه کمک کنند تا نهضت مقابله اجتماعی با چنین حوادثی ایجاد شود.

گفتنی است در این برنامه که با همکاری سازمان های آتش نشانی و امداد و نجات انجام شد یک چهارشنبه سوری ایمن برگزار شد و در حاشیه آن نکات ایمنی و سلامت به دانش آموزان آموزش داده شد.

در عین حال در این مراسم که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان، مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ،رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ، برخی از  مسئولین آتش نشانی، هلال احمر و بهداشت استان برگزار شد، میثاق نامه دانش آموزان آتش نشان قرائت شد و در پایان حاضرین در این مراسم به شهدای آتش نشان پلاسکو ادای احترام کردند. 









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار