اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
حسن کریمی جایگزین یدالله حضرتی شد
حسن کریمی که از سوی مدیر عامل توانیر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق اهواز منصوب شد در آئینی معرفی شد.


حسن کریمی که از سوی مدیر عامل توانیر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق اهواز منصوب شده است روز دوشنبه در آئینی معرفی شد.

آئین معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز روز دوشنبه با حضور هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیران صنعت برق خوزستان در ساختمان شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار و از خدمات سال های متمادی یدالله حضرتی مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ، کاهش تلفات برق ، ساماندهی شبکه و جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق را از برجسته ترین کارهای شرکت توزیع نیروی برق اهواز در سال های اخیر با مدیریت حضرتی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق اهواز عنوان کرد.

بنا به این گزارش کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز پیش از این معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بود. شرکت توزیع نیروی برق اهواز مسئولیت تامین برق پایدار مشترکان برق شهرهای اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی را برعهده دارد.

در جریان هجوم ریزگردها در هشتم بهمن ماه امسال و متعاقب آن رطوبت 97درصدی ، شبکه برق اهواز و 13شهر استان خوزستان متحمل خسارات سنگینی شد و پس از آن این شهرها با قطعی گسترده برق ، آب ، تلفن و تعطیلی چند روزه فعالیت های آموزشی و اداری این استان شد.

طرح ضربتی رفع آلودگی تاسیسات و تجهیزات صنعت برق خوزستان از اول اسفند با بسیج امکانات فنی و ترابری 39شرکت توزیع و برق منطقه ای شروع شد و روز یکشنبه(دیروز) با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی پایان یافت.

رئیس جمهوری و برخی اعضای هیات دولت از جمله وزیران جهادکشاورزی ، نفت و نیرو پنجم اسفند ماه به منظور بررسی طرح های مقابله با ریزگردها و بازدید از کانون های گرد و خاک وارد اهواز شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار