شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

شوشان / فرزانه زیاقمی : شهردار شوشتر در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری شوشتر گفت: بر اساس قانون سخت و زیان آور در طی سه سال گذشته نزدیک به 300 نفر از پرسنل شهرداری بازنشسته شده اند که با احتساب حقوق و مزایای آنها بیش از 12 میلیارد تومان در طی 4 سال آینده برای شهرداری کاهش هزینه داشته است.

آرش در افزود: هم اکنون نیز در پایان سال 91 با وجود تمام مشکلاتی که در شهرداری بود با تعامل پرسنل موفق شدیم تا در آخرین روزهای سال نیز نزدیک به 50 نفر از پرسنل را بازنشسته کنیم .

وی با اشاره به پرداخت بدهی های بازنشستگان قبلی شهرداری اظهار داشت: بیش از یک میلیارد تومان تاکنون از بدهی های شهرداری به بازنشستگان پرداخت شده اما حدودا" یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر هنوز نسبت به بازنشستگان بدهی داریم .

شهردار شوشتر همچنین ضمن اشاره به لزوم استخدام نیروهای جدید و کارآمد در شهرداری گفت: شهرداری شوشتر با کمبود نیرو مواجه است؛ استانداری خوزستان باید تلاش کند تا مشکل گزینش نیروهایی که استخدام شهرداری هستند را سریعتر برطرف کند و افراد گزینش شده را معرفی کند. زیرا تعلل در معرفی این افراد شهرداری را متحمل خسارات و مشکلات فراوانی می کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار