اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
فرماندار شوش:
رضانجاتی در نشست استانی فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور استاندار خوزستان در سالن اجتماعات حوزه ی استاندار برگزار شد گفت: شوش یکی از شهرستان هایی بود که در طول 8 سال جنگ تحمیلی با حمله دشمن بعثی دچار خساراتی شد که با مقاومت مردم و رزمندگان اسلام مواجه شد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا نیازمند تلاش و همکاری همگانی است.

رضانجاتی در نشست استانی فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور استاندار خوزستان در سالن اجتماعات حوزه ی استاندار برگزار شد گفت: شوش یکی از شهرستان هایی بود که در طول 8 سال جنگ تحمیلی با حمله دشمن بعثی دچار خساراتی شد که با مقاومت مردم و رزمندگان اسلام مواجه شد. وی گفت: شوش با دارابودن بیش از 612 شهید والامقام ، 1366جانباز و 143 آزاده ی سرافراز نقش موثری در طول جنگ تحمیلی داشته است.

نجاتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین پیگیری و رفع مشکلات آنها گفت: در طول 3سال گذشته اکثر خانواده های این عزیزان مورد بازدید قرار گرفته اند.

وی نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی های شهر، نامگذاری میادین و خیابان های اصلی به نام شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری مراسمات استقبال از شهدای گمنام، برگزاری دیدارهای چهره به چهره با ایثارگران و برگزاری مراسمات سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن را از مهمترین اقدامات در حوزه ی فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان شوش عنوان کرد.

فرماندار شوش از مشکلات اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران به عنوان مهمترین دغدغه ی این خانواده ها یاد کرد و گفت: این موضوع یکی از مهمترین مسائل مطرح شده و در شورای اشتغال شهرستان شوش بوده که علیرغم محدودیت های استخدامی تا کنون بیش از 110 نفر از فرزندان شهدا جذب شرکت های صنعتی شهرستان شده اند. وی با اشاره به مشکلات اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران پیشنهاد تشکیل کمیته ی  خاص اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در استان خوزستان را دادند.

وی گفت: پایین بودن و کم بودن سهمیه تسهیلات پرداختی مسکن و همچنین عدم قرار داد مراکز درمانی با بیمه ایران از جمله مشکلات مطرح شده توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد که نیاز است در این خصوص دستورات لازم صادر تا مشکلات مطرح شده مرتفع گردد.

گفتنی است موضوعات مطرح شده توسط فرماندار شهرستان شوش مورد استقبال استاندار خوزستان قرار گرفت.
در پایان این نشست از فرماندار شهرستان شوش به عنوان فرماندار برتر در حوزه ی فرهنگ ایثار و شهادت با اهدای لوح ، تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار