اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:به لحاظ مناسب بودن وضع آب و هوایی و حضور کاروان راهیان نور و مسافران نوروزی،پیش بینی می شود، در تعطیلات نوروزی 96 بیش از 5 میلیون گردشگر به استان سفر کنند.

مسعود مصدقی چهارشنبه در حاشیه برگزاری مانور ترافیک سفرهای نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:همه ساله از 25 اسفندماه تا 14 فروردین طرح جابجایی مسافران نوروزی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ورودی به استان برگزار می شود تا ایمنی عبور و مرور مسافرین نوروزی در راه های استان ارتقاء یابد.

مصدقی ادامه داد:با توجه به اینکه آغاز طرح از امروز چهارشنبه 25 اسفند می باشد مانور ترافیک سفرهای نوروزی اجرا شد.

وی بیان کرد:استا ن خوزستان حدود 14 هزار کیلومتر مسیر جاده ای دارد که حدود 60درصد آن روستایی و مابقی راه های اصلی و فرعی می باشند که حدود 120میلیون تردد سالانه درشبکه راه های استان ثبت شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه در این استان 13 یادمان شهدای دفاع مقدس وجود دارد، اظهار کرد:این استان همه ساله میهمان کاروان های زیارتی راهیان نور است که برای افزایش ایمنی سفر، همکاری بین بخشی دستگاه های خدمت رسان هلال احمر، اورژانس و راهداری و پلیس نیاز است .

مصدی افزود :در زمینه ITS «سامانه هوشمند جاده ای» اقدامات مناسبی در استان انجام شده و510کیلومتر از راه های شریانی پرتردد، به دستگاه های سرعت سنج و ثبت تخلف مجهز شده است.

وی ادامه داد : در طرح نوروزی سال 96 یکهزار دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مربوط به حوزه راهداری، پلیس و اورژانس در جاده های استان خدمت رسانی می کنند و امیدواریم در جاده ها خروجی موثری در ایمنی سفر مسافران داشته باشیم.

مانورترافیک سفرهای نوروزی خوزستان روز چهارشنبه با حضور مدیران کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر و امداد و نجات جاده ای در اتوبان اهواز- اندیمشک برگزار شد.
7165/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار