اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

دکتر زهرا بزرگ زاده رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز سه شنبه 24 اسفندماه 1395 اظهار کرد: برای برگزاری سمپوزیوم علمی شکاف کام و لب با حضور اعضای هیات علمی کشور، 67 نفر از 260 نفر متقاضی ثبت نام کرده در سایت بیمارستان که دارای شرابط لازم برای عمل جراحی بودند، غربالگری و انتخاب شدند.


بزرگ زاده افزود: این تعداد بیمار از اول اسفند ماه توسط مدیر گروه آموزشی جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ویزیت و انتخاب شدند که بیشتر از سه چهارم این بیماران کودک هستند.


وی ادامه داد: این اعمال جراحی از هشت صبح تا پاسی از شب روزهای پنج شنبه و جمعه 26 و 27 اسفندماه 1395ادامه دارد و در 2 اتاق عمل با حضور 40 عضو کادر درمانی، چهار متخصص بیهوشی و چهار فوق تخصص به سرپرستی دکتر کلانتر هرمزی و دکتر قلمبر به صورت رایگان انجام می شود.


بزرگ زاده اظهار کرد: برای بیمارانی که در این دوره برای عمل پذیرش نشدند، مجدد در سال 96 فراخوان انجام این عمل جراحی اعلام می گردد.


رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز گفت: این بیمارستان مرکز ارائه خدمات به بیماران سوختگی است و چند سالی است با حضور جراحان پلاستیک، اعمال جراحی زیبایی، ترمیمی، عوارض سوختگی و نواقص مادرزادی نیز در آن انجام می شود.


گفتنی است دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی ، خانه پدری خود در شهرستان رامهرمز را به موزه پزشکی تبدیل کرده و چند سالی است با اعزام تیم پزشکی جراحی خود به دورترین نقاط کشور به ویژه شهرستان محل تولدش رامهرمز ، بیماران را به صورت رایگان درمان می کند.
 

منبع: ایرنا


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار