تلفات و خسارات جانی نوروزی و حوادث جاده ای در روزهای آغازین سال در حدود دو دهه یکی از دل نگرانی های اساسی مردم و خانواده ها تلقی می شود که پیش از نوروز نیز در کلام رهبر معظم انقلاب متجلی شد و حضرت آقا یکی از دغدغه ها و نگرانی های خود را تلفات جاده ای ایام نوروز عنوان کردند. "> سید فرهنگ به سوگ نشست
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

تلفات و خسارات جانی نوروزی و حوادث جاده ای در روزهای آغازین سال در حدود دو دهه یکی از دل نگرانی های اساسی مردم و خانواده ها تلقی می شود که پیش از نوروز نیز در کلام رهبر معظم انقلاب متجلی شد و حضرت آقا یکی از دغدغه ها و نگرانی های خود را تلفات جاده ای ایام نوروز عنوان کردند.

اختصاصی شوشان : تلفات و خسارات جانی نوروزی و حوادث جاده ای در روزهای آغازین سال در حدود دو دهه یکی از دل نگرانی های اساسی مردم و خانواده ها تلقی می شود که پیش از نوروز نیز در کلام رهبر معظم انقلاب متجلی شد و حضرت آقا یکی از دغدغه ها و نگرانی های خود را تلفات جاده ای ایام نوروز عنوان کردند.

روز عید به رسم ادب با حاج آقا سپهر خادم فرهنگی خوزستان و مدیرکل ارشاد استان تماس گرفتیم و عید را شادباش گفتیم و در عین حال باورمان نمی شد که روز بعدش یعنی 2 فروردین بنا به خبری که ابتدا باورش در خاطر و خیال نمی گنجد با ایشان تماس بگیریم با احتیاط که «آیا خبر صحت دارد؟ و ...» که ممکن است فراوان برای همه ما پیش امده باشد در چنین مواقعی. بله خبر بسیار سخت بود و ناگوار.

متاسفانه اخوی حاج آقا سپهر، سید محمدرضا سپهر و خواهر زاده ایشان سید جمشید سیاوش پیش از شهر لنده استان کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر زخمی شدند و خانواده و سادات معظم رضا توفیق و شهرستان را داغدار خود کردند. از بدو این حادثه که باعث ایجاد شوک در منطقه شد مردم با این خانواده اظهار همدردی گسترده کردند و روز بعد با حضور سلسله جلیله سادات رضا توفیق و طوایف و ایلات بهمئی و طیبی و بویراحمد این دو عزیز در شهرستان لنده و با مشایعت گسترده مردم به خاک سپرده شدند و سپس در مسجد امام حسن (ع) مراسم ختم برپا گردید.

مرحوم سید محمدرضا سپهر از افراد خدوم و خوشنام  منطقه بودند که در بانک مهر اقتصاد خدمت می کردند که انشاالله خداوند متعال به خانواده ایشان و به خصوص برادر گرانقدرشان حاج آقا سید لطف الله سپهر صبر بر مصیبت عطا فرموده و در ایام فاطمیه با اجداد طاهرین شان محشور فرماید.

شایان ذکر است که مدیران ارشاد شهرستان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و نیروهای ستادی و نخبگان فرهنگی نیز در مراسم حضوری گسترده داشتند و قرار است که مجلس بزرگداشتی برای این عزیزان از دست رفته در اهواز نیز برگزار گردد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار