اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
در دیدارهای صبح امروز رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان، تیم های ایران، روسیه، ترکیه و اوکراین برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

سی و پنجمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز در سالن کوثر شهرستان آبادان و با حضور هشت تیم برتر جهان آغاز شد. 

ایران در گروه یک با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و در گروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس و اوکراین قرار دارند.
 
تیم ملی ایران در نخستین گام خود موفق شد با حساب 7 بر یک تیم آلمان را از پیش رو بردارد. شاگردان اشکانی در دومین دیدار خود که فینالی زودرس است، از ساعت 18 امروز به مصاف تیم قدرتمند روسیه می روند.

تیم کشتی فرنگی روسیه که با ترکیبی از بهترین کشتی گیران خود به ایران (شهرستان آبادان) آمده است در نخستین دیدار خود با نتیجه 8 بر صفر قزاقستان را از پیش رو برداشت و بعد از ظهر امروز با ایران دیدار خواهد کرد. 

ترکیه یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات اولین دیدار خود را با شکست آغاز کرد. این تیم در اولین دیدارش مقابل جمهوری آذربایجان در گروه دوم با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد. 

همچنین اوکراین هم با نتیجه 6 بر 2 برابر تیم بلاروس به برتری رسید.

از نکات قابل توجه این است که رضا کایالپ، دارنده مدال نقره و برنز المپیک و طلای قهرمانی جهان که قرار بود با تیم ترکیه در جام جهانی شرکت کند، به دلیل آسیب دیدگی در این رقابت ها شرکت نکرده است. 

همچنین دولت تورلیخانوف از قزاقستان و عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی به عنوان ناظر در این پیکارها دد سالن کوثر آبادان حضور دارد. 

افتتاحیه این رقابت‌ها نیز از ساعت 17:20 امروز با حضور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار