در روزهای پایانی سال تولید ملی، در تلاشی سخت و فشرده چاپخانه رول فرهنگ جنوب مراحل آماده سازی و تنظیم نهایی را پشت سر گذاشته و با استعانت از خداوند متعال و الطاف حضرت ثامن الحجج (ع) موفق گردید از شماره پایانی ویژه نوروز همزمان با چاپ در تهران، نمونه چاپی در اهواز تهیه نماید. "> آغاز به کار چاپخانه فرهنگ جنوب
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

در روزهای پایانی سال تولید ملی، در تلاشی سخت و فشرده چاپخانه رول فرهنگ جنوب مراحل آماده سازی و تنظیم نهایی را پشت سر گذاشته و با استعانت از خداوند متعال و الطاف حضرت ثامن الحجج (ع) موفق گردید از شماره پایانی ویژه نوروز همزمان با چاپ در تهران، نمونه چاپی در اهواز تهیه نماید.

اختصاصی شوشان : در روزهای پایانی سال تولید ملی، در تلاشی سخت و فشرده چاپخانه رول فرهنگ جنوب مراحل آماده سازی و تنظیم نهایی را پشت سر گذاشته و با استعانت از خداوند متعال و الطاف حضرت ثامن الحجج (ع) موفق گردید از شماره پایانی ویژه نوروز همزمان با چاپ در تهران، نمونه چاپی در اهواز تهیه نماید.

ادامه این تلاش ها در بامداد 7 فروردین 92 و در طلیعه سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی به بار نشست و شماره 2531 روزنامه فرهنگ جنوب در این چاپخانه منتشر گردید و ساعاتی بعد بر روی پیشخوان کیوسک ها به خوزستانی ها عرضه شد که هرچند در 4 صفحه تک رنگ بود اما طلیعه به بار نشستن تلاشی بود که منجر به قطع تعلق و وابستگی چاپی جراید خوزستان به خارج از استان و بالاخص پایتخت بود و انشاالله در روزهای آینده نمونه کامل آن عرضه خواهد شد و پس از نیمه فروردین با آمادگی کامل به انجام خدمت خواهد پرداخت.

روز گذشته همچنین روزنامه فرهنگ جنوب در آستانه گرفتن نمونه چاپی و آغاز به کار چاپخانه رول که تاکنون خوزستان از بهره گیری از این خدمت بی بهره بوده، در تحریریه خود میزبان دو تن از نمایندگان سخت کوش مردم شریف...

خوزستان در مجلس شورای اسلامی بود. حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر و گتوند و دکتر سید راضی نوری نماینده شوش و شاوور و هر دو عضو کمیسیون کشاورزی که در نشستی خبری با خبرنگاران فرهنگ جنوب و جمعی از روزنامه نگاران خوزستان شرکت کردند که مشروح این نشست های خبری خدمت خوانندگان عزیز تقدیم خواهد شد تا در جریان فعالیت نمایندگان خود و پیگیری های آنان قرار بگیرند.

شایان ذکر است که در روزهای پایانی سال نیز مهندس سید نظام موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و حسن کربلایی مدیرکل امور استان های این خبرگزاری معتبر نیز از چاپخانه رول فرهنگ جنوب بازدید کرده و برای دست اندرکاران آرزوی توفیق نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار