اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
دوره فعلی شورای اسلامی شهر هندیجان در حالی رو به پایان است که بسیاری از مشکلات پابرجا مانده و نخاله‌های ساختمانی، زباله‌ها همچنان در نزدیکی ایام نوروز در شهر جولان می‌دهند.
به گزارش شوشان از بندرهندیجان، با توجه به وعده‌های چهار سال پیش اعضای کنونی در انتخابات دوره چهارم شورای شهر هندیجان که وعده شهری بهتر به مردم هندیجان داده بودند اما بعد از گذشت چند سال از مسئولیتشان هنوز بسیاری از مشکلات شهری لاینحل مانده است.

علاوه بر مشکلات عدیده‌ای که در مدیریت شهری وجود دارد جولان نخاله‌های ساختمانی و انباشت زباله‌ها در سطح شهر نمود زیبایی نداشته و جولان این نخاله‌ها سبب نارضایتی مردم عزیز هندیجان شده است.

با توجه به پایان سال 1395 و نزدیکی ایام نوروز، هم‌زمان با ورود مسافران نوروزی مسئولان مدیریت شهری هندیجان لازم است اقدامات گسترده و درعین‌حال سریع نسبت به نظافت شهری و آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی صورت دهند.

در چند روز گذشته حجم بسیار زیادی از تصاویر انباشت نخاله‌های ساختمانی در هندیجان به دفتر خبرگزاری تسنیم هندیجان توسط کاربران شبکه‌های مجازی ارسال‌شده که خواستار رسانه‌ای شدن موضوع شده‌اند تا مسئولان را متوجه این مشکلات کنند.

متأسفانه در اکثر مناطق شهر هندیجان نخاله‌های ساختمانی مشاهده می‌شوند و لازم است مردم هم با معاونت خدمات شهری همکاری کرده و نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های خود اقدام کنند اما شهرداری هندیجان متولی این امور بوده باید قبل از همه مردم پیگیر باشد.

بهروز شعبانی عضو شورای شهر هندیجان در این خصوص اظهار داشت: بسیاری از مسئولان هندیجان بخصوص فرماندار جهت تسریع در امر جمع‌آوری نخاله‌های سطح شهر تأکیدات فراوانی داشته‌اند و ما هم پیگیر موضوع هستیم.

وی افزود: ما هم نسبت به جمع نشدن نخاله‌ها رضایت نداریم ولی متأسفانه ماشین‌آلات شهرداری هندیجان خراب و بودجه کافی جهت تعمیرات آن‌ها نداریم ولی تمام سعی و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی انجام می‌دهیم.

عضو شورای شهر هندیجان بیان کرد: ما هم از مردم عزیز تقاضا داریم در این امر مهم شهرداری را همراهی کنند و خود نخاله‌های ساختمانی را جمع‌آوری کنند تا کارگران شهرداری بتوانند در جمع‌آوری زباله‌ها و نظافت شهری در ایام نوروز فراق بال داشته باشند.

وی گفت: حجم ساخت‌وساز با توجه به بخشودگی چنددرصدی پروانه ساخت از 12 بهمن تا پایان سال در سطح شهرستان افزایش‌یافته و طبیعتاً نخاله‌های زیادی در سطح شهر باقی می‌ماند امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم همه نخاله‌ها را برداشت کنیم.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار