اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
جام جهانی کشتی فرنگی 2017 - آبادان
آبادان - شوشان - مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: به نظرم عبدولی کمی احساسی کشتی گرفت و سعید گذشته و المپیک نبود
به گزارش شوشان صبح جمعه 26 اسفند ماه حمیدرضا اسماعیل نژاد ، در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر روسیه گفت : اگر بهنام مهدی زاده به هر صورتی برابر حریف خود به برتری می رسید، نتیجه دو تیم ایران و روسیه به تساوی 4 بر 4 می رسید و ما برنده می شدیم اما متاسفانه به این صورت نشد و شکست خوردیم.

وی در خصوص عملکرد سعید عبدولی اظهار داشت : عبدولی کشتی گیری با تجربه است اما مدت ها است که با قانون جدید کشتی نگرفته است.

وی ادامه داد : عبدولی فقط در اردوی آخر به ما ملحق شد ، او مبارزه کرد و جنگید. به هر حال طبق قانون جدید حالت هایی که بدن و سر به حریف برخورد می کند با تذکر همراه است و در صورت تکرار اخطار پوئن داده می شود.


مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: به نظرم عبدولی کمی احساسی کشتی گرفت و سعید گذشته و المپیک نبود ، او دیروز صبح حریف آلمانی خود را شکست داد و جای تشکر دارد. ان شاءالله در آینده شاهد کشتی های بهتری از عبدولی باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند به عنوان سومی دست پیدا کند؟ اظهار داشت: امروز با قزاقستان بازی داریم و در صورت پیروزی به دیدار رده بندی خواهیم رفت و به احتمال زیاد از آن گروه نیز ترکیه بالا می آید که در این صورت در رده بندی باید به مصاف ترکیه برویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار