اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت:شایعه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یکی از نزدیکان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی صحت ندارد.

علیرضا قاسمی نژاد روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:چند شب پیش و در پی گزارش های واصله به پاسگاه سلطان آباد مبنی بر حفاری در اطراف روستا، ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود:ماموران پس از حضور در محل با یک دستگاه بیل مکانیکی مواجه شدند که پس از تحقیق و بازجویی مشخص شد این بیل مربوط به پیمانکار راهسازی بوده که مجوز های لازم را از سوی جهاد کشاورزی و محیط زیست اخذ کرده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمزتصریح کرد:در این حین ماموران به یک دستگاه خودرو نیز مشکوک می شوند که سه سرنشین آن یک قبضه سلاح شکاری نیز به همراه داشتند. وی ادامه داد:سرنشینان خودرو بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند که پس از بازجویی بازپرس، انگیزه سرنشینان خودرو شکار جانور درمانی مشخص شد.

قاسمی تصریح کرد:پس از تحقیقات کامل مشخص شد هیچگونه انگیزه ای مبنی بر حفاری و جود نداشته و سرنشینان این خودرو نیز هیچ ارتباطی با بیل مکانیکی نداشته اند.

وی ادامه داد:از آنجا که هیچ مدرکی دال بر اینکه بیل مکانیکی برای بدست آوردن اشیا باستانی اقدام به حفاری کرده وجود نداشت و منطقه نیز از مناطق ممنوع حفاری نبود، بازداشت شدگان بلا قید آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت:خط قرمز ما قانون است و با هنجارشکنان و قانون گریزان در هر جایگاهی که باشند برخورد می شود. 

وی در پایان سخنانش گفت:با افرادی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و مسئولان را داشته اند نیز برخورد قانونی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار