گویا انعکاس اخبار ناگوار در روزهای ابتدایی دست از دامان شوشان برنمی دارد و هر روز باید بشنویم در گوشه و کنار استان اتفاقاتی رخ داده که باعث گرفتن جان هم وطنان مان شده است. "> راننده قربانی اهمال در امدادرسانی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

گویا انعکاس اخبار ناگوار در روزهای ابتدایی دست از دامان شوشان برنمی دارد و هر روز باید بشنویم در گوشه و کنار استان اتفاقاتی رخ داده که باعث گرفتن جان هم وطنان مان شده است.

اختصاصی شوشان : گویا انعکاس اخبار ناگوار در روزهای ابتدایی دست از دامان شوشان برنمی دارد و هر روز باید بشنویم در گوشه و کنار استان اتفاقاتی رخ داده که باعث گرفتن جان هم وطنان مان شده است.

اما خبر این است که فردی بدلیل  کمبود تجهیزات امدارسانی و تاخیر قابل تامل نیروهای امدادی در جاده تلف شده است. ماجرا از این قرار است که روز 12 اسفندماه راننده کامیون ولو فلزی حامل روغن مایع بعد از اتمام کارش در اهواز تصمیم می گیرد سال تحویل را در شهر خود و در کانون گرم خانواده  سپری کند. اما آنچه اهمال مسئولان در انجام وظایف امدادی خود گفته شده است باعث می شود که او عید نوروز 92 را هرگز نبیند.راننده نگون بخت که جاده اهواز- آبادان را برای رسیدن به مقصد خود برمی گزیند به یک باره در نزدیک های شهر دارخوین واژگون می شود.

4 ساعت زمان می برد که جرثقیل از آبادان خود را به محل حادثه برساند و گویا راننده ساعاتی با مرگ دست و پنجه نرم می کند تا شاید به فریاد او برسند. شاگرد او هم با حالتی وخیم به اورژانس بیمارستان انتقال داده می شود. اما یک شاهد عینی در این باره می گوید : باز هم احتمال وجود چنین حوادثی بدلیل ترانزیتی بودن جاده و همچنین نبود امکانات می رود و ای کاش مسئولین بیشتر به فکر امکانات حداقل برای جان هم میهن مان بودند.

گفته می شود بازماندگان  راننده کامیون از اورژانس جاده ای استان بدلیل آنچه اهمال و تاخیر مسئولان در امدادرسانی عنوان می کنند به مراجع ذیصلاح شکایت کرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار