اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴


شوشان: شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان رامشیر با رییس آموزش و پرورش رامشیر دیدار کردند. در این دیدار قنواتی رییس آموزش و پرورش رامشیرضمن تبریک روز مادر و سال نو ، گفت: انجمن اسلامی معلمان را در کنار خود احساس می کنم نه در تقابل با خود . وی ضمن برشمردن اقدامات دوره هشت ماه مدیریت خود در زمینه های مختلف پیشتیبانی و آموزشی و پیگیری مصوبات مختلف با استاندار  ، شرکت نفت و شهرداری شهرستان برای عمل به قول های داده شده ، از نقش آفرینی انجمن اسلامی در به نتیجه رسیدن مواردی مانند آموزشگاه شهید صالحی تشکر کرد. وی در پایان  همه را به حضور حداکثری در انتخابات آینده توصیه کرد.

در شروع نشست به ترتیب دکتر سید جمال محفوظیان و صالح خواجه نواب انجمن اسلامی ضمن تبریک اعیاد نوروز و روز مادر از ریاست اداره بخاطر پذیرفتن تشکیل این نشست صمیمانه تشکر نمودند .

محفوظیان انجمن را میراث گرانقدر شهید رجایی دانست که با رویکردی منصفانه ، عاقلانه و کارشناسانه  و بدور از هرگونه افراط و تفریط پیگیر مطالبات فرهنگیان می باشد. وی متذکر شد که تاریخچه غنی انجمن همراه با رویکرد منطقی آن توانسته این تشکل را مرکز ثقل و هسته مشورتی  تصمیمات استانی قرار دهد.

در ادامه این نشست خواجه عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان نیز ضمن برشمردن پیگیری های انجام شده مانندجلسات مختلف با مسولین شهرستانی و استانی جهت پیگیری مطالبات معلمان ، حفظ شان ریاست آموزش و پرورش، انتشار بیانیه های مختلف و اعلام مواضع خود بطور شفاف ، برگزاری مراسم مختلف مذهبی و ملی در جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی، رویکرد انجمن را تلاش در جهت انتقال مشکلات و مطالبات فرهنگیان با ترویج فرهنگ گفتگو و دیالوگ محور بصورت عقلایی و منطقی دانست،

در ادامه مرتضوی مسئول حراست ضمن قانونی خواندن این تشکل  ، بر  حفظ هوشیاری اعضای این تشکل از آفت ها و کج اندیشی های احتمالی  تاکید کرد و آمادگی خود را برای همکاری با انجمن اسلامی معلمان اعلام نمود.

در پایان این نشست ، دیگر اعضای  محترم شورا انجمن به بیان نظرات خود پرداختند و مطالباتی همچون تکمیل ساختمان نیمه تمام خانه معلم ، پیگیری شکایات همکاران به دیوان عدالت اداری ، -تلاش در جهت حفظ نیروهای آموزشی و پرورشی و برنامه ریزی برای رفع کمبودهای سال آینده رادر جلسه مطرح نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار