خبرها حاكی از آن است كه محسن رضایی به زودی روزنامه جدیدی را در عرصه رسانه راه اندازی خواهد كرد. بر اساس این گزارش روزنامه جدید محسن رضایی با اسم احتمالی تابناك در امتداد موفقیت های رسانه ای و خبری سایت تابناك منتشر خواهد شد. "> راه‌اندازی روزنامه محسن رضایی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۴

خبرها حاكی از آن است كه محسن رضایی به زودی روزنامه جدیدی را در عرصه رسانه راه اندازی خواهد كرد. بر اساس این گزارش روزنامه جدید محسن رضایی با اسم احتمالی تابناك در امتداد موفقیت های رسانه ای و خبری سایت تابناك منتشر خواهد شد.

اختصاصی شوشان : خبرها حاكی از آن است كه محسن رضایی به زودی روزنامه جدیدی را در عرصه رسانه راه اندازی خواهد كرد. بر اساس این گزارش روزنامه جدید محسن رضایی با اسم احتمالی تابناك در امتداد موفقیت های رسانه ای و خبری سایت تابناك منتشر خواهد شد.

سایت تابناك وابسته به محسن رضایی است كه طی سال های اخیر با مدیریتی شایسته در صدر رسانه های دیجیتال قرار داشته و یكی از اثرگذارترین رسانه های ایران به شمار می اید.

حال به نظر می رسد كه این تجربه موفق محسن رضایی را بر آن داشته كه با تكیه بر این تیم رسانه ای روزنامه تابناك را نیز راه اندازی كند. گفتنی است با پایان تعطیلات نوروزی و آغاز سال جاری روزنامه «ملت ما» منتسب به محسن رضایی دیگر منتشر نشده كه به نظر می رسد با راه اندازی روزنامه تابناك ادامه انتشار این جریده منتفی باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار