اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
دکتر برات قبادیان در گفتگوی اختصاصی با شوشان: اصلاح طلبان با وجود دکتر روحانی نیاز به گزینه دیگری ندارند /تیم رسانه ای روحانی عملکرد ضعیفی داشته است / عملکرد دولت یازدهم مطلوب است/ اصولگرایان کاندیدای واحدی نخواهند داشت/ لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری
وی افزود: اصلاح طلبان با وجود دکتر روحانی نیاز به گزینه دیگری ندارند زیرا کارنامه چهارساله روحانی به درستی معرف عملکرد ایشان است.
شوشان: برنامه عیدانه و دیدار نوروزی با حضور چهره های اصلاح طلب علمی و دانشگاهی در اهواز برگزار شد. در حاشیه این نشست دکتر برات قبادیان در گفتگو با خبرنگار شوشان، در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اصلاح طلبان از همین الان با قدرت و وحدت کامل وارد بحث انتخابات ریاست جمهوری شده اند و کاندیدای آن ها هم دکتر روحانی است.

وی افزود: اصلاح طلبان با وجود دکتر روحانی نیاز به گزینه دیگری ندارند زیرا کارنامه چهارساله روحانی به درستی معرف عملکرد ایشان است؛ ضمن این که عارف رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز به موضوع انتخاب روحانی به عنوان گزینه اصلاح طلبان اشاره و آن را تایید کرده است.

قبادیان در پاسخ به امکان تک دوره ای بودن رییس جمهور گفت: معتقدم روحانی با قدرت در انتخابات صاحب رای اکثریت خواهد بود زیرا کارهای بزرگی مانند برجام و کنترل تورم در دوران ریاست جمهوری وی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اگرچه تیم تبلیغاتی روحانی در این چند سال عملکرد ضعیفی داشته است، اما همه می دانیم که چه کارهای بزرگی انجام داده است؛ زمانی که روحانی دولت را تحویل گرفت، رشد اقتصادی کشور -5 بود اما الان رشد آن به 6 درصد رسیده است.

این استاد دانشگاه درخصوص میزان اقبال اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران عنوان کرد: تاریخ نشان داده که اصول گرایان کاندیدای واحدی نخواهند داشت و با وجود کاندیدای واحد هم فکر می کنم از اقبال چندانی برخوردار نخواهند بود، و امیدوارم مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شوند چون در انتخابات مختلف هنگامی که مردم به طور حداکثری وارد صحنه شده اند، اصلاح طلبان هم از شانس حداکثری برخوردار بوده اند.

وی پیروزی اصلاح طلبان را در انتخابات شورای شهر و روستا منوط به حضور حداکثری مردم دانست و تاکید کرد: در ارتباط با ریاست جمهوری روحانی مطلق اقبال بالایی خواهد داشت و در مورد شوراها اگر مردم حضور حداکثری داشته باشند، اکثریت شوراها را نیز اصلاح طلبان تشکیل خواهند داد. به باور من اصلاح طلبان شورا در تهران از شانس بالایی برخوردار خواهند بود و اگر مردم حضور پرشوری داشته باشند، در شهرهای بزرگ هم شاهد پیروزی اصلاح طلبان خواهیم یود.

قبادیان درمورد اولویت های دوره بعدی ریاست جمهوری روحانی، در صورت پیروزی در انتخابات گفت: اولویت های سال آینده روحانی همین اولویت هایی است که مقام معظم به عنوان پیام نوروزی فرمودند یعنی اقتصاد، تولید و بازسازی صنایع که بحث اشتغال را به دنبال خواهد داشت، به درستی اولویت هایی هستند که روحانی در نظر خواهد داشت.

وی یادآور شد: روحانی در بازسازی صنایع بسیار موفق بوده است و کارهای بزرگی انجام داده و به جد معتقدم تیم رسانه ای ایشان در انعکاس آن ها کم کاری کرده است.
























































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار