اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
در سایه سار رهنمودهای اخیر مقام عظمای ولایت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در آغازین روزهای سال جدید و بیان نکات برجسته‌ای در زمینه اشتغال باید گفت: به طور قطع بخش کشاورزی میتواند یکی از شاهراه های رسیدن به تولید و اشتغال پایدار در کشور باشد و همچنین نمونه بارز اقدامات عملی اقتصاد مقاومتی را در سال گذشته در بخش کشاورزی میتوان مشاهده کرد.

از گذشته تا به امروز امنیت غذایی اصل ثبات سیاسی اجتماعی دولت ها است و در این بین کشاورزی استان خوزستان از ارکان مهم این امنیت در کشور محسوب میشود بخشی که در دولت اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت و سیاستهای تولیدی به سمت و سوی کشاورزی سوق پیدا کرد، کشاورزی توانمند و نیاز به  توجه بیشتر بود.

خودکفایی در تولید گندم که جهش بزرگی در زمینه اقتصاد مقاومتی محسوب میشود، حمایت از توسعه گلخانه ها و پرورش آبزیان، توجه ویژه به روش های نوین آبیاری و رشد محصولات زراعی باغی، اجرای طرح 550 هزار هکتاری ، انتظام بخشیدن به قوانین حفظ و صیانت از اراضی دولتی و کشاورزی، افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و ... خود گویای آن است که بسترهای بیمار کشاورزی ترمیم گشته و جانی دوباره در کالبد این بخش در استان زرخیز خوزستان دمیده شد.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان با اعلام حمایت از عملکرد دولت در بخش کشاورزی  امیدوار است در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بخش کشاورزی با نگاه ویژه و ترمیم زیر ساختها با توجه به توانمندیهای ویژه استان مورد لطف قرار گرفته و سرآغازی باشد برای برون رفت از مشکلات اقتصادی اجتماعی اخیر در استان خوزستان.

حزب اعتدال و توسعه آبادان ؛ کمیته کشاورزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار