اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
گزارش تصویری از آثار بارندگی امروز چهارم فروردین خرمشهر
بازهم بارندگی و بازهم گل ولای و انسداد معبر و گرفتگی فاضلاب
شوشان : علیرغم پیش بینیهای سازمان هواشناسی و سازوکار مسولان برای مقابله با آثار مخرب بارشهای احتمالی در خرمشهر ، شهروندان خرمشهری ومهمانان نورورزی امروز بازهم غافلگیر شدند .

در پی بارندگی که از ساعات اولیه صبح امروز در خرمشهر و شهرهای اطراف آغاز شد و تا دقایقی پیش هم ادامه داشت  در محله ها و و نقاط مختلف شهر شاهد آبگرفتگی های معابر ودر مواردی هم شاهد قطع برق بودیم . 

شهروندان ضمن تماسهای مکرر با واحدهای آبفا ، شهرداری ، حوادث آب وبرق درخواست رفع مشکل در محله های خود را داشتند . شهروندان برخی مناطق هم که هنوز از آسفالت محروم هستند یا مشکل بزرگتری مواجه هستند . و عملا جابجاییشان دچار مشکل شده است .
ساعدی شهردار خرمشهر هم در این باره گفت تمام پرسنل و واحدهای شهرداری ار صبح امروز  برای رفع مشکلات احتمالی شهر به حالت  آماده باش در آمده اند و بطور پیوسته در حال خدمت رسانی به مردم هستند . البته ایشان از کمبود امکانات شهرداری برای خدمت رسانی به مردم و عدم همکاری منطقه آزاد در این زمینه هم گلایه کردند . 
در جایی دیگر  مسعود کعبی بخشدار مرکزی خرمشهر درباره اسکان مهمانان نورورزی گفت که کلیه ی مهمانان در محل امن و مناسب اسکان داده شده اند و فردا پنجم فروردین تمام ادارات و مراکز دولتی دایر میباشند و ساعت کاری عادی خودرا خواهند داشت .سالن همايشهای بين المللي سازمان منطقه آزاد و پاركينگ مجتمع تجاري الماس جنوب جهت اسكان مسافرين در نظر گرفته شده است.

متاسفانه طبق گزارشات واصله سطح گرفتگی معابر و فاضلاب ها گسترده بوده و عبور و مرور را برای شهروندان سخت کرده است . تصاوبر خود گویای این واقعیت است .

سازمان آبفای خرمشهر هم طی اطلاعیه ای اعلام کرد از کلیه پرسنل زحمتکش شهرداری و شهروندان عزیز درخواست میشود، جهت رفع آبگرفتگیها اقدام به برداشتن درپوش منهولها نکنند؛ این مسئله مخاطره آمیز است و حتی ممکن است منجر به تلفات جانی عابران شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار