اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا که تا کنون به هر دلیل موفق به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نشده اند می توانند بدون گواهی سوء پیشینه ثبت نام کنند.

علی پور علی مطلق روز شنبه در نامه ای به کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد:این افراد می توانند با تنظیم فرم خود اظهاری مربوطه در فرمانداریها یا بخشداریها ثبت نام و اعلام داوطلبی نمایند.

تا کنون داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ملزم به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به مراکز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداریها و بخشداریها بوده اند.

ثبت نام از دوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که از 30 اسفند ماه گذشته آغاز شده است تا ساعت 24 روز یکشنبه ششم فروردین ماه 96 ادامه خواهد یافت.

تا کنون پنج هزار و 246 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خوزستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و 444 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و یک هزار و 802 نفر داوطلب شرکت در شوراهای اسلامی روستائی استان هستند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور همزمان با انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار