اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
فرماندار شادگان گفت: کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان تا زمان هدایت کامل آبگرفتگی در معابر و دفع آب‌های سطحی این شهرستان در حالت آماده ‌باش هستند.

 جعفری نسب اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور اعضاي مدیریت بحران برگزار کردیم، تدابیر و تمهیدات لازم جهت دفع آب‌های سطحی پس از نزول رحمت الهی و آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف شهرستان در نظر گرفته شد.

 وی با اشاره به  بارندگی اخیر طی 48 ساعت گذشته در شادگان، افزود: در این مدت، میزان بارش 49 میلی‌متر باران بوده که این میزان بارندگی موجب آبگرفتگي معابر در این شهرستان شده است.

 جعفری نسب با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان، تصریح کرد: کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان برای مقابله با بحران باید دارای آمادگی کامل باشند و این موضوع از اهمیت خاصی در شادگان برخوردار است.

 وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در جهت خدمت به مردم با یکدیگر تعامل و همکاری کامل داشته باشند تا شاهد حل مشکلات به وجود آمده در بحث آبگرفتگي معابر باشیم.

جعفری نسب با بیان این‌که کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان تا زمان حل مشکل آبگرفتگی در معابر و دفع آب‌های سطحی در حالت آماده ‌باش هستند، عنوان کرد: ادارات عضو ستاد مدیریت بحران شادگان باید با اقدامات بموقع نسبت به دفع آب‌های سطحی ناشی از بارش شدید باران در روزهای اخیر در مناطق مختلف شهرستان از جمله خیابان 12 متری (کارخانه یخ سازی بنی اسد) ، خیابان مولوی، چهارراه لاله و مسیر جاده کمربندی روبروی منازل مستضعفان اقدام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار