شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
شوشان: روح الله شفیعی معاون فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان رامشیر : ششمین روز نام نویسی در شهرستان رامشیر با حضور 325 نفر متقاضی به تفکیک 8 زن و 317 مرد جهت عضویت در شورای شهر و روستا های شهرستان  به پایان رسید .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان رامشیر ، روح الله شفیعی معاون فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان از ثبت نام 325 نفر داوطلب جهت حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خبر داد .

شفیعی گفت: تا پایان ششمین روز از ثبت نام 325 نفر ثبت نام کردند که از این افراد تعداد 149 نفر در بخش مرکزی، 128 نفر در بخش مشراگه ، 32 نفر برای شهر رامشیر و 16 نفر برای شهر مشراگه ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رامشیر با بیان اینکه از مجموع افراد ثبت نامی 128 نفر سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراها را دارند  افزود : از تعداد 325 نفر ثبت نامی تا امروز(شنبه)، تعداد 8 نفر زن و 317 نفر مرد داوطلب شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شده اند .

شفیعی افزود : از میان افراد داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان رامشیر ،232 نفر داری مدرک تحصیلی تا دیپلم ،18 نفر داری مدرک تحصیلی فوق دیپلم ،67 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس ،7 نفر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و یک نفر نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

وی خاطر نشان کرد : کار ثبت نام از داوطلبان از 30 اسفند آغاز شد و ششم فروردین آخرین مهلت داوطلبان جهت انجام امر ثبت می باشد و توصیه می شود داوطلبان در ساعات اولیه به فرمانداری و یا بخشداری محل جهت ثبت نام مراجعه کنند .

معاون فرماندار رامشیر افزود : افرادی که گواهی عدم سوء پیشینه ندارند نیز می توانند با تکمیل فرم خود اظهاری که در محل ثبت نام برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت نام کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار