شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
  سرپرست آموزش و پرورش شوش گفت: از 28 اسفند ماه 95 تا پنجم فروردین ماه امسال 10 هزار گردشگر نوروزی در مدارس این شهر اسکان داده شدند.

عبدالله رحیم خانی افزود: از این تعداد حدود هشت هزار نفر معلم و فرهنگی بوده و مابقی نیز سایر مسافران نوروزی می باشند که محل اسکان آنها از سوی آموزش و پرورش شهرستان شوش تامین شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شوش افزود: آموزش وپرورش تنها نهادی که در ایام تعطیلات نوروز وظیفه اسکان مسافران را در مدارس شوش به عهده دارد و هزینه اسکان نیز بر اساس تعرفه اخذ می شود .

وی گفت:48 واحد آموزشی با 420 کلاس درس در شهرستان شوش به اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی اختصاص داده شده که مجهز به امکانات رفاهی می باشند.

رحیم خانی تصریح کرد: 130 نفر از عوامل ستادی ،مدیران مدارس و سرایداران به مسافران خدمت رسانی می کنند.

در ایام تعطیلات نوروز پارسال حدود 60 هزار نفر در مدارس شهرستان شوش اسکان داده شدند. شهرستان شوش با برخورداری از ظرفیت های بی شمار گردشگری طبیعی ، تاریخی ، فرهنگی و مذهبی نظیر حرم دانیال نبی (ع) و دعبل خزاعی ، قلعه و موزه ، زیگورات چغازنبیل ، شهر شاهی ،شهر صنعتگران ، آپادانا و سه رودخانه شاوور ، دز و کرخه همچنین مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه نخستین مقصد گردشگران و مسافران نوروزی در استان خوزستان است.

شهرستان شوش در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور می باشد.

برچسب ها: شوش ، آموزش و پرورش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار