اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ؛
آبادان - شوشان - معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری آبادان گفت : در پی بارندگی های اخیر 33 میلیمتر بارندگی در آبادان گزارش شد که باعث آبگرفتگی خیابان های سطح شهر بخصوص در کوی ذوالفقاری،سده، جمشیدآباد و برخی مناطق مرکزی شهر آبادان شد
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه آبادان گفت : از صبح روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه میزان 33 میلیمتر بارندگی در آبادان گزارش شد که باعث آبگرفتگی خیابان های سطح شهر بخصوص در کوی ذوالفقاری،سده، جمشیدآباد و برخی مناطق مرکزی شهر آبادان شد.

به گزارش شوشان ؛ امیر حمزه بزرگی نیا ، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از قطع آب 12 روستای بخش مرکزی آبادان خبر داد و افزود : با توجه به آبگرفتگی پارک ها و معابر شهری میهمان نوروزی از سطح پارک ها به محل های اسکان هدایت شدند.

وی اظهار داشت:با توجه به حجم بارندگی 11 مسجد و چهار حسینیه، سالن نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند با گنجایش 300 چادر، سه سالن ورزشی به گنجایش 600 چادر برای مهیمانان نوروزی به‌صورت ویژه پیش‌بینی و مسافران از سطح پارک‌های شهر جمع شدند.

بزرگی نیا گفت:علاوه بر 110 واحد آموزشی با یک هزار و 247 کلاس درس 120 چادر جدید در برخی از مدارس شهر برای اسکان موقت میهمان نوروزی در شب گذشته تدارک دیده شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از قطع آب 12 روستای بخش مرکزی آبادان خبر داد و اظهار داشت:قطع برق و سوختگی برخی از تجهیزات برق تلمبه‌خانه شهید کشتکار در هنگام بارندگی باعث قطع آب این روستاها شده است.

وی گفت:هم‌اکنون تجهیزات لازم برای تعمیر تجهیزات برق خریداری و سعی می‌شود با وصل مجدد برق آب به روستاهای بخش مرکزی پمپاژ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار