شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: پديده‌اي كه هم‌اينك بر آسمان استان حاكم است، غبار محلي است كه تا پايان هفته ادامه دارد ولي غلظت اين پديده افزايش نخواهد يافت.

علي‌رضا غلام‌پور اظهاركرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی در لایه میانی جو، تقویت زبانه‌های سیستم کم‌ارتفاعی را نشان می‌دهد که موجب افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و خفیف به ‌ویژه در ارتفاعات استان خواهد شد.

وي ادامه‌ داد: بر اين اساس، در 24 ساعت آينده آسمان در مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی استان صاف و غبارآلود گاهی همراه با وزش باد و به تدریج با افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده، در مناطق مرکزی و غربی صاف و غبار آلود همراه با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و گاهی وزش باد، در مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده و گاهی وزش باد و در مناطق ساحلی و جنوبی صاف و غبار آلود همراه با افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پيش‌بيني مي‌شود.

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اميديه با 37 و دهدز با 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در 24 ساعته آينده نيز بيشينه دمای اهواز به 40 و كمينه آن به 22 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار