شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از ثبت نام 183 کاندیدای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز اظهار کرد: تاکنون در سراسر استان خوزستان 183 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه استقبال برای شرکت در انتخابات شهر بیشتر از روستا بوده است، افزود: برای انتخابات شوراهای شهر تاکنون 105 نفر در سراسر خوزستان مراحل ثبت نام خود را به پایان رساندند.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه ثبت نام برای شوراهای اسلامی روستا نیز با جدیت ادامه دارد، گفت: در شرایط کنونی 78 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام‌ها در روزهای دوم رونق بیشتری داشته است، خاطرنشان کرد: در روز دوم ثبت نام‌ها برای کاندیداتوری رونق بیشتری داشته است و به این دلیل پیش‌بینی می‌شود تا در روزهای آینده شمار کاندیداها به صورت جهشی تغییر کند و این روند نیز در روزهای پایانی ثبت نام شدت بیشتری خواهد گرفت.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مردم از افراد نخبه برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کنند، افزود: شوراهای شهر و روستا محلی برای خدمت‌رسانی به مردم است و برای این مهم نیازمند تخصص و تعهد هستیم و مردم باید در این باره به افراد قابل اطمینان رای دهند.

وی گفت: صلاحیت افراد ثبت نامی را از نهادهای ذی‌صلاح و در نظر گرفته شده در قانون استعلام خواهیم کرد و در این باره دقت نظر زیادی را اعمال می‌کنیم.

ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 26 فروردین ماه آغاز شده و تا یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار