شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

سرپرست اداره غله شهرستان شوشتر از آمادگی سه ایستگاه خرید گندم در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: ایستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی و مجهز به دستگاه‌های مورد نیاز هستند.

عبدالحسن جمیل‌زاده امروز اظهار کرد: برای خرید گندم از کشاورزان آمادگی کامل داریم و در این باره از همه ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایستگاه‌های در نظر گرفته شده برای خرید گندم از کشاورزان افزود: یکی از ایستگاه‌های اصلی خرید گندم سیلوی شوشتر است که ظرفیت بیش از 8 هزار تن گندم را دارد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن ایستگاه‌های سرپوشیده برای خرید گندم در این شهرستان خاطرنشان کرد: برای خرید گندم در شوشتر یک ایستگاه سرپوشیده با ظرفیت 40 هزار تن در نظر گرفته شده است.

جمیل‌زاده با اشاره به اینکه سومین ایستگاه در نظر گرفته شده بسیار مجهز است، اضافه کرد: سومین ایستگاه در نظر گرفته شده ایستگاه آرد جوانه شوشتر است که در تمام ساعات شبانه‌روز اقدام به خرید گندم می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا در کمترین زمان ممکن گندم کشاورزان خریداری شود، گفت: در سال گذشته کمترین زمان خریداری گندم از کشاورزان 20 دقیقه بوده است که در تلاش هستیم تا این زمان همچنان کاهش یابد.

در سال‌جاری 56 هزار هکتار از اراضی شهرستان شوشتر زیر کشت دیم و آبی گندم رفته است که با احتساب ایستگاه‌های در نظر گرفته شده از سوی تعاونی روستایی شهرستان شوشتر ایستگاه‌های خرید گندم در سطح شوشتر به هشت ایستگاه خواهد رسید.

برداشت گندم از روز 24 فروردین ماه سال‌جاری آغاز شده است و این فرآیند یک سال به طول می‌انجامد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار