شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
لیپی در کمتراز یک ماه پس از پذیرفتن سرمربیگری چین تیمش را مقابل قطر ارنج کرده بعد مقابل ایسلند وکرواسی بازی کرده اند و همین هفته قبل هم مقابل کره جنوبی بازی کرده اند. بازیکنانی که می شود از روی نام انها ترکیب اصلی چین در بازی مقابل ایران را حدس زد.

به نظر می رسد کارلوس کی روش برای اینکه بتواند تیم ملی چین را آنالیز کند کار ساده ای پیش رو نداشته. تیم چین با سرمربی جدید فقط 4 بازی به زمین رفته و همین تعداد بازی کم تیم ها را غیرقابل پیش بینی می کند.

به گزارش عصرایران، با این همه مدل استفاده مارچلو لیپی از بازیکنانش در این 4 بازی به شکلی بوده که فرصت آنالیز خوبی به تیم فنی ایران داده است.

لیپی در کمتراز یک ماه پس از پذیرفتن سرمربیگری چین تیمش را مقابل قطر ارنج کرده بعد مقابل ایسلند وکرواسی بازی کرده اند و همین هفته قبل هم مقابل کره جنوبی بازی کرده اند.

مردایتالیایی البته در این بازی ها از ترکیب های متفاوتی استفاده کرده به شکلی که در زیر می بینید

چین 1 - 0 کره جنوبی

چین 1 - 1 کرواسی

چین 0 - 2 ایسلند

چین 0 - 0 قطر

ژنگ چنگ

شی زیاوتیان

چی ونی

ژانلینگ

دروازه بان

می فانگ

فان ژياودانگ

فان ژياودانگ

می فانگ

مدافع

جیانگ ژپینگ

یانگ شانپینگ

یانگ شانپینگ

جیانگ ژپینگ

ژانگ لین پنگ

پی شوای

دنگ هانون

ژانگ لین پنگ

فنگ ژیائوتینگ

جائو ژانی

جائو ژانی

فنگ ژیائوتینگ

وو لی

دنگ هانون

کائو یاندینگ

وو لی

هافبک

ژنگ ژی

کویی مین

کای هویکانگ

ژنگ ژی

ژانگ زیژه

کای هویکانگ

چی ژانگوو

ژانگ زیژه

هائوجونمین

یینگ هانگبو

هوی جیاکانگ

وو ژی

وانگ یونگ پو

چی ژانگوو

یینگ هانگبو

هانگ بوئن

یو دابائو

هوی جیاکانگ

مائوجیاکینگ

ژانگ یانینگ

مهاجم


قدیمی ها مقابل قطر

لیپی این ترکیب را نسبت به بازی قبل چین که با شکست مقابل ازبکستان به پایان رسیده تغییر داده اما از انجایی که چین در بازی های اول نتیجه مورد دلخواهش را نگرفته نمی شود گفت که لیپی خیلی تیمش را تغییر داده او از آنچه داشته به خوبی استفاده کرده است. ترکیبی که البته با توجه به سیستم تیمش در بازی اول دفاعی هم به نظر می آید. تیم ملی چین در بازی اول مقابل کره جنوبی بازی 3-0 باخته را 3-2 کرده بود و در دقیقه 90 با بدشانسی یک موقعیت خوب را از دست داده بود. چین لیپی نسبت به ان تیم بسیار محتاط تر بود. با ترکیب زیر.

چین با چه سیستم و بازیکنانی به زمین می آید؟(آنالیز)

ایسلند با تیمی متفاوت

برخلاف انتظاری که از آماده سازی یک تیم برای تورنمنت لازم دارد . مارچلو لیپی برای دیدار مقابل تیم اروپایی ترکیبی کاملا متفاوت را به زمین فرستاد . او در فرصتی که فراهم شده سراغ استعدادها و بازیکنان مختلف چین رفته و ترکیبی کاملا متفاوت از بازی با قطر به زمین فرستاده.نمایش چین در برابر ایسلند اما نمایش ضعیفی نبود و آنها با خوبی مقابل تیم اروپایی صف آرایی کردند


چین با چه سیستم و بازیکنانی به زمین می آید؟(آنالیز)


کرواسی در راستای ایسلند

مقابل کراوسی لیپی دوباره تیمش را تغییر داده و تیمی متفاوت را به زمین فرستاده. اگر از بازی با ایسلند مشخص نبود در بازی با کرواسی مشخص شد که مارچلو لیپی کلا با برنامه ای بلند مدت برای چین آمده و به همین دلیل بازی با این اهمیت را با ترکیبی متفاوت آغاز کرده است.

چین با چه سیستم و بازیکنانی به زمین می آید؟(آنالیز)


کره بازگشت ستاره ها

لیپی در بازی مقابل کره جنوبی دوباره سراغ بازیکنان اصلی تیمش در بازی مقابل قطر رفته است. یعنی آخرین بازی های رسمی تیم چین بازیکنانی شبیه به هم وارد زمین شده اند. تیم لیپی به غیر از تغییر دروازه بان در ترکیب بازیکنان مقابل دروازه اش تغییراتی داشته است. همین طور که در شماتیک می بینید بازیکنانی که جدیدا نسبت به بازی قطر در زمین قرار گرفته اند با نقطه سیاه جدا شده اند. لیپی 4 تغییر شامل دروازه بان در تیمش داده . این نشان می دهد که لیپی به تیم دفاعی اش کاملا اعتماد دارد و ممکن است در بازی مقابل ایران هم چند تغییر در مهاجمان بدهد اما در خط دفاع و هافبک تغییر نخواهد داد.


چین با چه سیستم و بازیکنانی به زمین می آید؟(آنالیز)


برچسب ها: چین ، بازیکنان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار