اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
نماینده مردم بندرهندیجان در گفت‌وگو با شوشان:
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هندیجان شهری متروکه و فرسوده است که چشم‌انداز نامعلوم دارد.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهارداشت: بنده آغاز بهار سال 1396 و نوروز باستانی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مردم حوزه انتخابیه به ویژه مردمان خون گرم شهرستان بندر هندیجان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم امسال سال رونق و شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی باشد.

وی افزود: شهرستان هندیجان در نگاه بنده یک جایگاه ویژه‌ای دارد به سبب اینکه قدمت بیش از 3000 ساله این شهر ایجاب می‌کند که ما بیشتر از سایر حوزه انتخابیه به آن توجه کرده و مشکلاتش را حل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هندیجان دروازه ورودی استان خوزستان و پیشانی آن از مسیر بوشهر است لذا باید ما با تمام توان بتوانیم مشکلات این شهرستان محروم را مرتفع کرده و لبخند رضایت را بر چهره‌های این مردمان برگردانیم.

وی گفت: مشکلات در شهرستان هندیجان بسیار زیاد و عدیده‌ است علا رقم اینکه مسئولان در سنوات گذشته فعالیت‌هایی داشته‌اند اما حجم عقب‌ماندگی‌ها، کمبودها، نواقص در شهرستان بسیار ملموس و چشم‌گیر است. مسئولان باید با اقدامات انقلابی معضلات هندیجان را مرتفع کنند.

گلمرادی عنوان کرد: بافت شهر هندیجان و زیرساخت‌های آن، مبلمان شهری متروکه، فرسوده، عقب‌مانده، بسیار زننده، چشم‌انداز نامعلوم، منظری بسیار آزاردهنده دارد. می‌طلبد با نگاهی متفاوت، تلاش مضاعف و رویکرد جدیدی به سراغ هندیجان بیاییم.

نماینده مردم هندیجان در مجلس بیان کرد: سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یکی از موضوعات بسیار جدی و اساسی کشور که مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند رهبر معظم همه مسئولان و دستگاه‌هایی اجرایی را مکلف کردند تا بر اساس تکیه به داخل کشور مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: حتماً هندیجان با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید باید ویژه مدنظر قرارگرفته و این شهرستان نیازمندتر از همه نقاط استان خوزستان به ویژه حوزه انتخابیه بنده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار