یکی از کاندیداهای انتخابات شوراها در همین رابطه به خبرنگار شوشان گفت : از بس که فاتحه خواندم خسته شدم و روزی حداقل در چهار- پنج مجلس ختم حضور می یابم! وی اضافه کرد : فاتحه خوانی در مجالس ترحیم که بعضا با سخنرانی ما هم صورت می گیرد فرصت خوبی برای تبلیغات قبل از آغاز رسمی و قانونی تبلیغات است... "> بسته خبری شوشان // از بس فاتحه خواندم خسته شدم!
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷

یکی از کاندیداهای انتخابات شوراها در همین رابطه به خبرنگار شوشان گفت : از بس که فاتحه خواندم خسته شدم و روزی حداقل در چهار- پنج مجلس ختم حضور می یابم! وی اضافه کرد : فاتحه خوانی در مجالس ترحیم که بعضا با سخنرانی ما هم صورت می گیرد فرصت خوبی برای تبلیغات قبل از آغاز رسمی و قانونی تبلیغات است...

1) دکتر محمدباقرقالیباف شهردار تهران ساعت 9 صبح امروز وارد فرودگاه اهواز شد. کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز ضمن دیدار با آیت اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و آیت اله شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در جلسات جداگانه با عشایر استان و جمعی از نخبگان و هواداران خود دیدار کرد.

2) روز پنجشنبه با حضور جمعی از روزنامه نگاران استان، نشست هم اندیشی و طرح و برنامه ی کمیته رسانه و مطبوعات ستاد دکتر قالیباف در اهواز برگزار شد.

3) اگر چه هنوز تبلیغات قانونی و علنی برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر آغاز نشده است، اما در این روزها کاندیداها برای شناساندن خود و جمع کردن آراء تحرکات زیادی دارند.

این داوطلبان در بین مردم و در مجالس مختلف آنها حضور می یابند و سعی می کنند که این روزها بیشتر در بین مردم باشند. یکی از اماکنی که کاندیداها حضور می یابند، مجالس عزا و مراسم ختم در مساجد، روستاها و شهرهاست.

یکی از کاندیداهای انتخابات شوراها در همین رابطه به خبرنگار شوشان گفت : از بس که فاتحه خواندم خسته شدم و روزی حداقل در چهار- پنج مجلس ختم حضور می یابم! وی اضافه کرد : فاتحه خوانی در مجالس ترحیم که بعضا با سخنرانی ما هم صورت می گیرد فرصت خوبی برای تبلیغات قبل از آغاز رسمی و قانونی تبلیغات است. به نظر می رسد در نبود مجامع عمومی تشکل ها، کاندیداها این شیوه را برای مطرح کردن و نشان دادن خود به مردم برگزیده اند که می بایست حواس شان باشد حدود شرعی را نشکنند.

4) مشاور مقام معظم رهبری دوم اردیبهشت برای شرکت در یک همایش سیاسی وارد هفتکل می شود. سردار جوانی مشاور رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران برای شرکت در یک میتینگ سیاسی به هفتکل دعوت شده است. این مراسم در ادامه سلسله همایش های بسیج دانشجویی با عنوان انتخابات ۹۲ ، چالش ها و فرصت ها برگزار می شود.

5) رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت از آغاز ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور خبر داد.

علی فلاح اعلام کرد : پیرو هماهنگی های به عمل آمده با وزارت کشور، ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور انجام شده و دفاتر پیشخوان سراسر کشور ملزم به ارائه خدمت هستند.

6) محسن رضایی گفته : اگر من رییس جمهور شدم، از اکثر این کاندیداها متناسب با شان و شئوات آنها استفاده خواهم کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که آیا ائتلاف جدیدی نیز برای انتخابات تشکیل نمی‌دهید؟ اظهار کرد: نه، من می‌خواهم از همه نیروها استفاده کنم و مصلحت نمی‌دانم که در یک ائتلاف خاصی شرکت کنم. رضایی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد حضور آقایان هاشمی و خاتمی چیست؟ گفت: به هر حال من راجع به این‌که اصلاح‌طلب‌ها وارد انتخابات شوند آن را لازم می‌دانم، زیرا آنان بخشی از نیروهای سیاسی کشور هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار