اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
استاندار خوزستان در گفت‌وگو با شوشان:
استاندار خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نه‌چندان دور مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد.
غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: الحمدالله هندیجان در بخش تجارت و کالای مبادلات مرزی فعال‌ شده و بسیاری از مردم استان و کشور از این شهرستان بازدید و مایحتاج خود را خریداری می‌کنند.


وی افزود: در بخش تجارت و صیادی هندیجان در حال رونق گرفتن است که ان‌شاالله بتوانیم از حلقه اتصال دو استان خوزستان و بوشهر نهایت استفاده را ببریم و  از سواحل ارزشمند و زیبای بحرکان برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: ما به دنبال بهره‌برداری از ظرفیت‌های هندیجان برای رونق اشتغال‌زایی در منطقه هستیم لذا با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نه‌چندان دور مشکلات بخش‌های گردشگری و صیادی هندیجان را حل خواهیم کرد.

وی گفت: توسعه بندر سجافی نیز در دستور کار داریم و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان توسط فرماندار موضوع سجافی بیشتر مطرح تا برای آن تصمیم‌گیری خوبی شود ما هم حمایت می‌کنیم.

شریعتی در خصوص جاده هندیجان به ماهشهر عنوان کرد: این جاده  30 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ان‌شاالله برای افتتاح آن خواهیم آمد.

وی افزود: در خصوص موارد باقی‌مانده جاده هندیجان به ماهشهر بنده با معاون وزیر شهرسازی دیدار داشتم و پیرامون این مسئله صحبت کردم وی قول داده که در 6 ماه اول سال جاری دولت این جاده را تکمیل کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به درخواست صیادان و جهت رفاه حال مردم و امور صید و صیادی به مسئولان امر اعلام کردم اسکله را مجهز به سیستم روشنایی و ورودی آن را آسفالت تا از وضعیت کلوخی خارج شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار