اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
مربی نفت آبادان:
آبادان - شوشان - مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در بازی فردا با پرسپولیس به دنبال مهار امیری، مسلمان و طارمی هستیم
به گزارش شوشان ؛ مهرداد خادمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگ و قابل احترامی هستند؛ به خصوص تیم پرسپولیس که 70، 80 درصد از راه قهرمانی را هم طی کرده است.

وی بیان کرد: پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکنان خوب و ارزنده ای دارد و ما این تیم را آنالیز کرده ایم. در دو هفته گذشته نیز تمرینات خوبی را انجام داده ایم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر بتوانیم جلوی پرسپولیس تدافعی بازی کنیم و سپس بتوانیم وارد حمله شویم و از فاز دفاعی در بیاییم این اقدام می تواند به ما برای رسیدن به گل کمک کند. امیری، مسلمان و طارمی بازیکنان بسیار خوبی هستند و ما دنبال این هستیم که این نفرات را مهار کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که باشگاه چه اقدامی جهت رفع محرومیت تماشاگران داشته است؟ گفت: باشگاه اقداماتی انجام داده است ولی هیچ نتیجه ای در بر نداشت. در آبادان بحث تماشاگر در مقابل بازی استقلال و پرسپولیس فقط یک رنگ و آن هم زرد طلایی است. حضور تماشاگران می توانست در این دیدار برای قوت قلب باشد.

خادمی در خصوص عدم حضور فیروز کریمی در نشست های خبری نیز عنوان کرد: امروز فرزند او بیمار و در بیمارستان بستری بود و به همین دلیل او نتوانست در نشست حضور پیدا کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه مدیر رسانه ای ندارد؟ گفت: در این خصوص باید مدیرعامل باشگاه پاسخگو باشد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان همچنین درباره دیدار تدارکاتی که این تیم برابر استقلال خوزستان انجام داد، عنوان کرد: استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و حتی نیمکت نشینان این تیم ارزنده هستند. به هر حال در این دیدار تعدادی از بازیکنان اصلی مان در ترکیب نبودند.

وی در پایان گفت: در بازی فردا برابر پرسپولیس تنها غایب تیم نفت آبادان کیم است که بدلیل مصدومیت نمیتواند تیم را همراهی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار