اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
 دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید با حاشیه هایی همراه بود.

عصر روز جمعه دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در حالی در اهواز برگزار شد که با وجود رایگان بودن تماشای این دیدار تنها یک هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که با 32 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشت و برای گرفتن سهمیه آسیایی تلاش می کند در حالی که حریف اصفهانی خود با 34 امتیاز در مکان چهارم قرار داشت.

پیش از آغاز بازی رشید مظاهری به سمت نیمکت تیم استقلال خوزستان رفت و مورد استقبال کادر فنی این تیم قرار گرفت همچنین علی اصغر عاشوری و وحید شیخ ویسی به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند.

حضور هواداران تیم استقلال اهواز جهت تشویق تیم همشهری خود از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت. بیش از 100 تماشاگر استقلال اهواز با در دست داشتن بنرهایی به حمایت آبی های خوزستان آمده بودند.

در این بازی مهدی مومنی، آلویس نانگ، ابوالفضل علایی، فرشاد سالاروند و سید سیروس پورموسوی به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند. در دقیقه 23 بازی مصطفی ماهی بازیکن تیم استقلال خوزستان با گل به خودی دروازه تیمش را باز کرد و ذوب آهنی ها را یک بر صفر به پیش انداخت و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی آبی های خوزستان در همان ابتدا حملات پر تعدادی بر روی دروازه ذوب آهن انجام دادند و سرانجام در دقیقه 58بازی مهدی زبیدی دروازه حریف اصفهانی خود را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی عقیل کعبی و آرش افشین از تیم استقلال خوزستان و مهدی حسینی از تیم ذوب آهن اصفهان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز بازی 33 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول باقی ماند همچنین تیم ذوب آهن اصفهان با کسب 35 امتیاز در پله چهارم جدول قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار