اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تیم فوتبال پرسپولیس تهران نخستین دیدار خود در سال 96 را با شکست دور از انتظار مقابل نفت آبادان به پایان رساند تا با از دست دادن سه امتیاز از سوی سرخپوشان تهرانی، بار دیگر هیجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگردد.

به گزارش ایرنا، سرخپوشان پایتخت صدرنشین لیگ برتر باشگاه های ایران امروز (شنبه) به میهمانی نفت آبادان رفته و با شکست یک بر صفر زمین را ترک کردند.

این دیدار در دومین روز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی آبادان و با قضاوت «تورج حق وردی» برگزار شد.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، صبح امروز با درخواست تجدید نظر باشگاه نفت آبادان مبنی بر لغو یک جلسه محرومیت باقی مانده این باشگاه موافقت کرد تا زردپوشان آبادان در حضور هواداران از پرسپولیس میزبانی کنند.

در دقایق ابتدایی تیم صعنت نفت که برای سروسامان دادن شرایط خود در جدول نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارد با حمایت تماشاگرانش کار را تهاجمی آغاز و با استفاده از سرعت «محمد شادکام» و «برونو اولیویرا» به دنبال رسیدن به دروازه پرسپولیس بود.

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، پرسپولیس با اتکاء‌ به میدان داری هافبک های خود، روند بازی را در اختیار گرفت. در دقیقه سی ام شوت سنگین و تماشایی «سروش رفیعی» هافبک پرسپولیس با بدشانسی به دیرک عمودی دروازه میزبان برخورد کرد.

در دقیقه چهلم، «محمد شادکام» با تیزهوشی توپ را از «وحید امیری» ربود و ارسال او را «علی عبداله زاده» با ضربه سر تماشایی به گل نخست تبدیل کرد تا میزبان نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به اتمام برساند.

پرسپولیس نیمه دوم را برای جبران نتیجه، هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 «مهدی طارمی» در آستانه به ثمر رساندن گل قرار داشت که «ناصر سالاری» دروازه بان میزبان با واکنشی تحسن برانگیز، دروازه تیمش را بسته نگه داشت. 

برانکو که تحرک لازم را در تیمش نمی دید در دقیقه 54 «علی علیپور» را جانشین «محسن ربیع خواه» کرد تا با سه مهاجم کار را دنبال کند. پرسپولیسی ها برای باز کردن خط دفاعی چند لایه نفت آبادان به حرکت از جناحین و ارسال ها دل بسته بودند که در غیاب «رامین رضائیان» ارسال های مناسبی صورت نمی گرفت.

در نهایت شاگردان برانکو توان گلزنی نداشتند تا سومین شکست فصل خود را تجربه کرده و 56 امتیازی باقی بمانند. شاگردان فیروز کریمی در نفت آبادان نیز با 28 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول رده بندی رسیدند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

*ترکیب صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری(امیر زلیکانی)، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی، برونو اولیویرا(محمدرضا پورمحمد) و محمد شادکام(علی هلیچی).

*ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه(علی علیپور)، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی(صادق محرمی)، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده(احسان الوزان زاده)، وحید امیری و مهدی طارمی.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار