اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
فیروز کریمی ؛
آبادان - شوشان - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت ؛ این برد متعلق به همه و حاصل حمایت‌های هواداران، مسئولان شهر و تمام افراد آبادانی است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پیروزی تیمش مقابل سرخپوشان پایتخت را به هواداران دلشکسته آبادان تقدیم کرد.

شوشان ؛  فیروز کریمی پس از برتری تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: امروز شاهد بازی جذاب،‌ پرهیجان و پرفراز و نشیبی بودیم که فکر می‌کنم هواداران از دیدن آن لذت بردند.

وی افزود: پس از مدت‌ها، روز گذشته توانستیم تمرین خوبی را انجام بدهیم. ما از ابتدای سال سه روز تمرین را تعطیل کردیم و پس از آن کارهای بدنسازی و همینطور تاکتیکی را در دستور کار قرار دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ادامه اضافه کرد: این برد متعلق به همه و حاصل حمایت‌های هواداران، مسئولان شهر و تمام افراد آبادانی است. امروز از شانس ما پرسپولیس با تمام نفراتش مقابل ما قرار گرفت. این در حالی بود که ما یکی، دو بازیکن مصدوم داشتیم. با این حال از کسب این پیروزی خوشحالیم که توانستیم عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم. من این برد را به هواداران دلشکسته آبادانی تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: از لیگ تخت جمشید تا به حال چنین لیگ پرفشاری ندیده بودم. الان دیگر این گونه نیست که به طور مثال سیاه‌جامگان با استقلال بازی کند و از پیش‌ باخته باشد. تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند. من هم به عشق مردم آبادان به اینجا آمدم و امیدوارم بتوانم امانتی که به من داده‌اند را در لیگ نگه دارم.

کریمی درباره اینکه با یکی از تماشاگران دچار درگیری شده بود هم، گفت: آن تماشاگر کجاست؟ ما درگیر نشدیم. او آمد به من گفت که آب می‌خواهد من هم گفتم من که سقا نیستم. این همه مسئول کنار زمین ایستاده، چرا به من می‌گویید. اگر چند لحظه بازی را نبینم و در جریان بازی اتفاقی رخ بدهد جان نیم میلیون آبادانی در خطر است.

وی درباره تعویض‌هایی که انجام داد نیز گفت: بازیکن ما دچار مصدومیتی شده بود که نمی‌توانستیم آن را به همه نشان دهیم. به همین خاطر پیش من آمد و گفت که تعویض‌اش کنم. بهتر است دوستان هم در تصمیمات ما دخالتی نکنند.

سرمربی نفت آبادان درباره عملکرد مهاجم تیمش و همچنین تاکتیک این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: به نظرم محمد شادکام جزو بهترین بازیکنان میدان بود. ما با یک مهاجم بازی می‌کنیم و شادکام با وجود تنها بودنش هم بر روی زمین و هم در روی هوا تأثیرگذار بود. ما ابتدا با سیستم ۳-۴- ۳ بازی را آغاز کردیم و سپس برای گل نخوردن سیستممان را به ۵-۴-۱ تغییر دادیم. تمام بازیکنان هم زحمت کشیدند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار