شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش شوشان و به نقل از پایگاه خبری رکنا، ساعت 8 شامگاه یکشنبه 13 فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس آبادان در تماس تلفنی اهالی روستای صیداویه از ماجرای درگیری مسلحانه چند خانواده با خبر شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس برای تحقیقات ویژه در صحنه درگیری حاضر شدند و پس از پایان دادن به این درگیری، 9 تن از زخمی های این درگیری مسلحانه از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

تحقیقات ابتدایی ماموران نشان از آن داشت در حالیکه خانواده های زیادی برای گذراندن آخرین روز تعطیلات نوروزی به روستای صیداویه آمده بودند پسر نوجوانی سوار بر موتور با سرعت زیاد در میان جمعیت مردم جولان داده است که همین باعث اعتراض خانواده ها به پسر نوجوان شده است.

پسر نوجوان بی توجه به اعتراض خانواده ها به موتور سواری هایش ادامه می دهد تا اینکه با پسر بچه ای تصادف می کند و همین باعث می شود تا خانواده پسر بچه از شدت عصبانیت اقدام به کتک زدن پسر نوجوان کنند.

در ادامه خانواده پسر موتور سوار وقتی متوجه کتک کاری فرزندشان می شوند به حمایت پسرشان با چوب، چاقو و سنگ به سمت خانواده پسر بچه کوچک حمله کرده و همین باعث شروع یک درگیری دسته جمعی می شود و در مرحله بعدی افراد حاضر در این درگیری به روی هم اسلحه می کشند و شروع به تیراندازی می کنند که باعث زخمی شدن 9 تن در این سناریوی هولناک می شود.

بنا به این گزارش، با دستگیری چند نفر که در این درگیری حضور داشتند تحقیقات برای دستگیری مردان تیرانداز ادامه دارد.

همچنین پس از حضور ماموران پلیس آبادان ،  این درگیری پایان یافت و مجددا امنیت به این منطقه باز گشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار